//
کدخبر: ۳۵۸۴۸۶ //

ستاره‌هایی که آرزوی جدایی از تیمشان را دارند؛ از من اصرار، از تو انکار!

غیبت رونالدو در تمرینات منچستر به سومین روز رسید.

ستاره‌هایی که آرزوی جدایی از تیمشان را دارند؛ از من اصرار، از تو انکار!
به گزارش فرتاک نیوز،

علاقه یک طرفه، پدیده‌ای است که یک رابطه را دچار مشکل می‌کند. ممکن است شما همه تلاشتان را برای ماندن طرف دیگر رابطه انجام دهید و موفق به نگه داشتن طرف مقابل هم شوید اما ماندن کسی که می‌خواهد برود به هیچ وجه به صلاح رابطه نیست و بیشتر از انس مجدد، ایجاد دافعه می‌کند. رفتنی‌ها بالاخره می‌روند و فقط تلاشی که برای بیش‌تر ماندن انجام شده،  باعث خودخوری و سرزنش طرفی می‌شود که اصرار به ادامه رابطه داشته است.

ستاره‌هایی در فوتبال هستند که این پنجره نقل و انتقالات را برای رفتن از باشگاهشان انتخاب کرده‌اند. آن‌ها تصمیم گرفته‌اند خانه فعلی‌شان را ترک کنند و این در حالی است که باشگاه اجازه خروج به آن‌ها نمی‌دهد و این اصرار بر حفظ بازیکنان رفتنی شاید در مورد ستاره‌های فوتبال مانند تبعات یک علاقه در رابطه‌ای یک طرفه در پی داشته باشد.

روبرت لواندوفسکی؛ کسی که هیچ دلیلی برای ماندن نمی‌بیند

ستاره لهستانی خط حمله بایرن مونیخ دیگر لحن و زبان و کنشی را نگذاشته که برای اعلام رفتنی بودنش به کار نبرده باشد. لواندوفسکی به هر شکل ممکن، از دوستانه تا غیردوستانه و از لحن خواهشی تا لحن قاطع، به سران بایرن مونیخ اعلام کرده دوست دارد این فصل مونیخ را ترک کند. با این حال سماجت حسن صالح حمیدزیچ بر حفظ این بازیکن ادامه دارد. بارسلونا تاکنون 4 پیشنهاد را روی میز سران بایرن قرار داده که هر کدامشان به لحاظ مالی از قبلی بهتر بوده اما بایرن اهل کنار آمدن در این مقوله نیست. گلزن اول بوندس‌لیگا رابطه‌اش با بایرن را تمام شده می‌بیند و باشگاه برای ادامه این رابطه اصرار دارد. دیر یا زود شاهد رفتن لوا از بایرن خواهیم بود. قهرمان بوندس‌لیگا اگر این فصل هم لواندوفسکی را حفظ کند، ضمن یک فصل نگه داشتن اجباری او و کم‌تر کردن انگیزه این بازیکن برای ادامه درخشش، فصل بعد مجبور است او را رایگان از دست بدهد. وضعیت لوا همچنان نامشخص است و تهدید شرکت نکردن در تمرینات و پیشنهادهای پی در پی بارسا هم گرهی از این ماجرا باز نکرده است.

کریستیانو رونالدو؛ در جستجوی دستمزد یا لیگ قهرمانان

بازگشت پر سر و صدای شاگرد الکس فرگوسن به تیم سابقش، موجی از هیجان را به اردوی شیاطین سرخ آورد. رونالدو به خانه انگلیسی‌اش بازگشت تا آن‌ها را در بازگشت به روزهای خوبشان کمک کند اما گل‌های رونالدو و فرم نسبتا خوب او هم درد منچستریونایتد را دوا نکرد و آن‌ها حتی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم نشدند تا فوق‌ستاره پرتغالی با مبارزه جدیدی در دوران حرفه‌ای خود مواجه شود. او باید انتخاب می‌کرد بعد از این همه سال ماجراجویی در لیگ قهرمانان یکی از آخرین فرصت‌ها حضورش در این میدان باشکوه را از دست بدهد یا اینکه با منچستر بماند و برای بازگرداندن این تیم به لیگ قهرمانان تلاش کند. در حالی که همه چیز بین رونالدو و منچستر خوب به نظر می‌رسید، رونالدو هم تصمیم گرفت به رابطه‌اش با منچستر خاتمه دهد و عزم رفتن را جزم کرد. با این حال منچستر نمی‌خواهد فوق‌ستاره‌اش را از دست بدهد و تاکنون هیچ گونه سازشی برای جدایی رونالدو از سوی کادر فنی و تیم مدیریت باشگاه دیده نشده است. در همین حال مندس، مدیر برنامه رونالدو در حال تعارف کردن این بازیکن به باشگاه‌های مختلف دیگر است و شایعات جدیدی هم مورد کاهش دستمزد رونالدو مطرح شده مبنی بر اینکه عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان باعث کاهش دستمزد بازیکنان شده و شماره 7 شیاطین از این شرایط راضی نیست. بدون تردید اگر اصرار منچستر به حفظ رونالدو و اصرار مندس به رفتن او ادامه پیدا کند، شایعات دیگری هم اردوی منچستر در حال ساخت و سازِ اریک تن‌هاخ را از آرامش دور می‌‌کند. سومین روز غیبت رونالدو در تمرینات پیش فصل منچستر هم در حال سپری شدن است و مسائل خانوادگی عذری ظاهری و غیر قابل باور برای این غیبت‌هاست. رونالدو می‌خواهد برود و منچستر هم اصرار می‌کند که بماند. این شرایط با شرایط لواندوفسکی و رابطه و غلاقه یک طرفه بی‌شباهت نیست و ممکن است نگه داشتن اجباری رونالدو هم او را از چشم هواداران و هم اهمیت نتیجه‌گیری را از چشم رونالدو بیندازد. با این حال تفاوت ماجرای رونالدو با لواندوفسکی در این است که او هنگام بازگشت به منچستر مانند هواداران شیاطین سرخ هیجان فوق‌العاده‌ای داشت و بندی را امضا کرد که ممکن است نه تنها این فصل بلکه فصل بعد هم بهترین گلزن تاریخ تیم‌های ملی را منچستری نگه دارد. در قرارداد رونالدو بندی وجود دارد که منچستر می‌تواند قرارداد او را یک طرفه برای یک فصل دیگر هم تمدید کند و تابستان 2024 زمان رهایی رونالدو از تیم تن‌هاخ نام بگیرد. با این شرایط شاید ماندن رونالدو در منچستر باز هم برای او با انگیزه همراه باشد؛ انگیزه برای به موفقیت رساندن تیم و بازگشت به لیگ قهرمانان در 39 سالگی! در مجموع رونالدو هم در دسته ستاره‌هایی قرار می‌گیرد که برای خروج از باشگاهشان با مشکل جدی مواجه هستند.

دکلان رایس؛ پدیده‌ای در اندیشه بزرگ شدن

هافبک دفاعی جوان و درخشان وستهام یونایتد از نام‌هایی است که بیش از 2 فصل به عنوان خرید باشگاه‌های بزرگ از او یاد می‌شود. رایس با درخشش در ترکیب چکش‌ها نظر تمام قدرت‌های لیگ برتر و قدرت‌های بیرون از لیگ برتر را به خود جلب کرده و منچستریونایتد، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول هر کدام در مقطعی نزدیک به جذب این ستاره جوان معرفی شده‌اند. با این وجود رایس 23 ساله تا 2024 با تیمش قرارداد دارد و باشگاه برای فروش او ارقامی را عنوان می‌کند که هیچ باشگاه بزرگی حاضر به پرداخت آن نیست. پیش از شروع فصل نقل و انتقالات، منچستریونایتد به عنوان جدی‌ترین مشتری رایس در پی به خدمت گرفتن این هافبک دفاعی ملی‌پوش انگلیسی بود که شایعاتی مبنی بر اعلام قیمت 150 میلیونی او از سوی وستهام به گوش می‌رسید و به طور کل این انتقال را منتفی کرد. رایس اگر چه در وستهام هم از فوتبال لذت می‌برد اما  او هم بدش نمی‌آید درخشش خود را تقدیم تیمی کند که به او شانس بالا بردن جام‌ها را ببخشد و علاوه بر این دستمزد ویژه‌تری برای هافبک جوان انگلیسی در نظر بگیرد. شاید سماجت باشگاه به حفظ رایس هم منجر به خروج او به عنوان بازیکن آزاد شود و وستهامی‌ها علاوه بر از دست دادن حق فسخ خوب رایس، انگیزه او را هم برای ادامه درخشش از دست بدهند. این طور که معلوم است دکلان رایس حس خوبی نسبت به باشگاه لندنی‌اش دارد اما شاید سرسختی همین باشگاه این حس خوب را هم برای این بازیکن مکدر و رابطه هواداران باشگاه را با رایس تیره و تار کند.

ژولس کنده؛ گزینه اول خطوط دفاعی بزرگان اروپا

ستاره فرانسوی خط دفاع سویا با نمایش‌های 2 فصل اخیر خود آنقدر از بزرگان اروپا دلبری کرده که حاضرند برای او فرش قرمز هم پهن کنند. زمانی که او در سال 2019 از بوردو به سویا می‌پیوست هم مشتریان بزرگی داشت اما امروز و در این پنجره نقل و انتقالات، تلاش مشتر‌ی‌ها دوچندان شده و این تلاش با مقاومت باشگاه اسپانیایی همراه می‌شود. سویا برای فروش ستاره 23 ساله‌اش مبالغ هنگفتی را در نظر دارد که جدی‌ترین خواهان او یعنی بارسلونا را وادار به عقب‌نشینی می‌کند و در ادامه شاید روی انگیزه و عملکرد ژولس کنده تاثیر منفی بگذارد. این مدافع تا 2024 با سویا قرارداد دارد و اگر این فصل به بارسلونا، چلسی، منچستریونایتد و هر نام بزرگ دیگری که به دنبال اوست نقل مکان نکند، ممکن است در پایان قراردادش دست مدیران سویا را هم از مبلغ حق فسخ خالی بگذارد. با این وجود سازش سویا نسبت به ستاره‌اش بیش‌تر از گزینه‌های قبلی در لیست بازیکنان بزرگی است که می‌خواهند به رابطه‌شان با باشگاه خاتمه بدهند.

*حسین سعیدی نیکو

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۴۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان