//
کدخبر: ۳۵۸۳۳۹ //

رسمی؛ غول آژاکس جانشین ارلینگ هالند شد (عکس)

سباستین هالر، ستاره فصل گذشته آژاکس با رقم 35 میلیون یورو و با قراردادی چهار ساله به دورتموند پیوست.

رسمی؛ غول آژاکس جانشین ارلینگ هالند شد (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

سباستین هالر، ستاره ساحل عاجی پس از حضور در اینتراخت فرانکفورت بین سال های 2017 و 2019 برای دومین بار در دوران حرفه ای خود راهی بوندسلیگا شده و با قراردادی چهار ساله به دورتموند پیوست. سباستین هالر شماره 9 را در لباس تیم جدید خود خواهد پوشید.

سباستین هالر در مورد این انتقال گفت: "استادیوم دورتموند فوق العاده است، اما بزرگ ترین ورزشگاه بدون هواداران معنایی ندارد. من به سختی می توانم برای بازی کردن در دورتموند صبر کنم و می خواهم به عنوان بخشی از خانواده دورتموند، حمایت بیش از 80 هزار تماشاگر این باشگاه را احساس کنم. امیدوارم در سال‌های آینده با هم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم و سپس بتوانیم با هم جشن بگیریم."

سباستین هالر 28 ساله در سال 2019 با مبلغ 45 میلیون پوند راهی وستهام شد، اما این انتقال موفقیت آمیز نبود و او 18 ماه بعد با کمتر از نصف این قیمت به آژاکس فروخته شد. اما این ستاره باتجربه زیر نظر اریک تن هاخ متحول شده و به ستاره ای بزرگ تبدیل شد. هالر در فصل 22-2021 در 42 بازی 34 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل نیز ارسال کرد. همچنین او در مرحله گروهی فصل گذشته نیز به عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا برگزیده شد. دورتموند پیش از این و برای پر کردن جای خالی ارلینگ هالند، یک مهاجم دیگر به نام کریم آدیمی را نیز از ردبول سالزبورگ به خدمت گرفته بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان