//
کدخبر: ۳۵۷۸۷۷ //

سرمربی جدید تراکتور و دستیارانش فردا به تبریز می‌رسند

باشگاه تراکتور اعلام کرد: قربان بردیف سرمربی جدید این تیم به همراه دستیارانش وارد تهران شدند و فردا دوشنبه راهی تبریز می‌شوند.

سرمربی جدید تراکتور و دستیارانش فردا به تبریز می‌رسند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از این باشگاه، بردیف صبح امروز یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد و طبق برنامه قرار است از روز پانزدهم تیر زمان آغاز تمرینات پیش فصل تراکتور بر سر این تیم حاضر شود.

سایت چمپیون شیپ روسیه در گزارشی از دیمیتری کریچنکو روس به عنوان دستیار اصلی تراکتور نام برده بود.

کریچنکو سابقه کار با قربان بردیف را در چند تیم داشته است. او یکی از اعضای کادر مربیگری غیرت قزاقستان بود. غیرت با هدایت بردیف سوم لیگ قزاقستان و قهرمان جام حذفی قزاقستان شد. کریچنکو در فوتبال روسیه به عنوان یک مربی تمرین دهنده خوب مشهور است.

از هویت و کارنامه دیگر دستیاران بردیف که به همراه وی وارد ایران شده اند اخباری منتشر نشده و به احتمال بسیار، پس از نهایی شدن قرارداد بردیف با تراکتور، از دستیاران وی نیز رونمایی می شود.

تراکتور در ۲۱ روز سپری شده از فصل نقل و انتقالات تابستانی بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته و لیست خروجی نیز نداده است و با آمدن بردیف و نهایی شدن قرارداد، انتظار می رود روند جذب بازیکن جدید در این تیم سرعت بگیرد.

اخبار غیر رسمی از مذاکره باشگاه با محمدرضا خانزاده،  پوریا آریاکیا،  سعید عزت اللهی،  سید احمد موسوی، کریم انصاری فرد، محمدرضا عباسی و میلاد کُر حکایت دارد که البته این موارد از سوی باشگاه رد یا تایید نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان