//
کدخبر: ۳۵۷۰۲۰ //

او مشتری ندارد؛مشکل بزرگ PSG برای فروش نیمار در تابستان

علی‌رغم تمایل پاری سن ژرمن به فروش نیمار، معدود تیم هایی می توانند برای خرید این بازیکن اقدام کنند.

او مشتری ندارد؛مشکل بزرگ PSG برای فروش نیمار در تابستان
به گزارش فرتاک نیوز،

پاری سن ژرمن نام نیمار را در لیست فروش قرار داده و حاضر است با رقم 50 میلیون یورو او را به فروش برساند، اما هنوز تیمی برای خرید او اقدام نکرده است.

امیدهای نیمار برای انتقال به بارسلونا به ناکامی در پیوستن روبرت لواندوفسکی به این باشگاه بستگی دارد. علیرغم تلاش مدیران بارسلونا برای بازسازی باشگاه، جذب نیمار برای این تیم دشوار بوده و لواندوفسکی همچنان اولویت این باشگاه محسوب می شود. همچنین در این مقطع جذب هر دو بازیکن برای باشگاهی که دچار بحران مالی شدیدی شده، بسیار بعید به نظر می رسد. نباید فراموش کرد هر باشگاهی که به دنبال جذب نیمار باشد، باید به دستمزد قابل توجه او فکر کند و نیمار سالانه 24 میلیون پوند از پاری سن ژرمن حقوق می گیرد.

در این شرایط نیوکاسل یونایتد می تواند دستمزد نیمار را بپردازد، اما  بعید است نیمار به این تیم متمول ملحق شود، زیرا او دوست دارد فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و نیوکاسل موفق به کسب سهمیه نشده است. این در مورد منچستریونایتد نیز صدق می کند و البته آنها نیز در فصول اخیر سرمایه گذاری های ناموفق فراوانی داشته اند.

منچسترسیتی در تابستان امسال بودجه خود را در قالب خرید ارلینگ هالند خرج کرده، بنابراین محتمل ترین تیم لیگ برتری خواهان نیمار را می توان چلسی دانست. از زمان مالک جدید این باشگاه به نام تاد بولی، چلسی جاه طلبی های بزرگی در سر داشته و آنها همچنین به دنبال یک مهاجم جدید، پس ازجدایی  روملو لوکاکو و بازگشت او به به صورت قرضی به اینتر هستند. اما چلسی نیز خرید عثمان دمبله را در اولویت قرار داده و اقدام برای توافق با نیمار هنوز در دستور کار مدیران این باشگاه قرار نگرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۰۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان