//
کدخبر: ۳۵۶۲۲۴ //
مرتضی پورعلی گنجی

رونمایی مرتضی پورعلی گنجی از خانواده‌اش/ سنتی و ساده اما دوست داشتنی+عکس

مرتضی پورعلی گنجی ستاره ملی پوش با انتشار تصویری از خانواده اش رونمایی کرد.

رونمایی مرتضی پورعلی گنجی از خانواده‌اش/ سنتی و ساده اما دوست داشتنی+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی پورعلی گنجی ستاره ملی پوش فوتبال ایران که به تازگی با عقد قراردادی به تیم پرسپولیس تهران پیوسته است، با انتشار تصویری در ایسنتاگرام از خانواده‌اش رونمایی کرد.
مرتضی پورعلی گنجی در این عکس در کنار خانواده بسیار ساده و بی‌آلایش خود دیده می‌شود که نشانگر اصالت و دور نشدن از فضای سنتی خانواده می‌باشد که بسیار دارای ارزش بوده و در این برهه از زمان می‌تواند در نوع خود قابل توجه باشد چرا که این روزها خیلی از فوتبالیست‌ها که شاید توانایی بسیار کم‌تری  نسبت به پور علی گنجی دارند، با دو سال فوتبال در سطح اول ایران به ناگاه اصالت خود را فراموش کرده و آن چنان غرق در تجملات و رفتارهای آن چنانی می‌شوند که انگار صد سال است در اروپا بزرگ شده و با آن فرهنگ خو گرفته‌اند.

WhatsApp Image 2022-06-20 at 1.36.41 AM

بیوگرافی مرتضی پور علی گنجی

مرتضی پورعلی‌گنجی (زاده ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ در بابل) روستای گنج افروز بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع میانی برای باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.[۲]

دوران باشگاهی

او پس از بازی‌های جام ملت‌های آسیا در استرالیا از باشگاه‌های مختلف خارجی پیشنهاد بازی دریافت کرد و در نهایت در اسفندماه ۱۳۹۳ درحالی که با تیم نفت تهران در پایان هفته ۲۱ صدرنشین لیگ برتر بود، به پیشنهاد تیان جین چین پاسخ مثبت داد و رسماً با دریافت ۵۰۰ هزار دلار و برای مدت یک فصل به این تیم چینی پیوست.[۳][۴]

مرتضی پورعلی‌گنجی و دیگو کاستا در جام جهانی ۲۰۱۸

السد

پورعلی‌گنجی در سال ۲۰۱۶ با امضای قراردادی رسمی به مدت یک سال به تیم السد قطر پیوست.[۵]

اوپن بلژیک

پورعلی‌گنجی در تاریخ ۱۶ اوت ۲۰۱۸ با عقد قراردادی دو ساله به تیم اوپن بلژیک پیوست.[۶]

العربی

پورعلی‌گنجی در سال ۲۰۱۹ با عقد قراردادی به باشگاه فوتبال العربی پیوست.

شنزن

وی در سال ۲۰۲۰ به تیم شنزن در سوپرلیگ چین پیوست.

مرتضی پور علی گنجی

پرسپولیس

پورعلی‌گنجی در سال ۱۴۰۱ طی قراردادی ۲ ساله تا سال ۱۴۰۳ رسماً به تیم پرسپولیس پیوست.

دوران ملی

او پس از بازی در رده‌های سنی ایران، پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، در اردوهای آمادگی پیش از این جام برای نخستین بار توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد[۱۰] و در فهرست پایانی تیم ملی برای حضور در این رقابت‌ها هم حضور داشت.[۱۱] و نخستین بازی ملی‌اش را در بازی دوستانه پیش از این رقابت، در برابر عراق انجام داد. درخشش در این بازی موجب شد تا کی‌روش در همه بازی‌های این جام به او بازی دهد. در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، او در فهرست تیم منتخب مرحله گروهی این مسابقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات جا گرفت.

جام جهانی

مرتضی پورعلی‌گنجی گنجی یکی از نفرات اصلی خط دفاعی در راه جام جهانی ۲۰۱۸ بود به گونه ای که در بیشتر مسابقات این دیدارها به میدان رفت و همچنین توانست با تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند.

پورعلی گنجی در بازی ایران مقابل پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

وی یکی از نفرات اصلی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ بود؛ به گونه‌ای که در هر سه مسابقات این دیدار به صورت فیکس به میدان رفت و در این مسابقات بازی‌های بسیار درخشانی از خود ارائه داد و از ستون‌های دفاعی تیم ملی کشورمان ایران در این تورنمنت مهم جهانی بود و پس از انجام بازی‌های درخشان پیشنهادهای زیادی از اروپا به دست وی رسید و بعد از آن به باشگاه اوپن بلژیک رفت.

مرتضی پورعلی‌گنجی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در هر شش مسابقه تیم ملی به صورت فیکس به میدان رفت و توانست با تیم ملی به نیمه نهایی راه یابد به طوری که تا قبل از نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا تیم ملی کشورمان ایران هیچ گلی را دریافت نکرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۲۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان