//
کدخبر: ۳۵۶۲۱۶ //

کری‌خوانی اینستاگرامی برومند برای گلر پرسپولیس!

پرویز برومند دروازه بان سابق استقلال با انتشار یک استوری، به انتقاد از علیرضا بیرانوند پرداخت.

کری‌خوانی اینستاگرامی برومند برای گلر پرسپولیس!
به گزارش فرتاک نیوز،

 جدال استقلال و پرسپولیس برای به خدمت گرفتن سعید صادقی بالا گرفته است. بازیکن ملی پوش گل گهر که توانست عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند، به سوژه ای برای دربی سرخابی ها تبدیل شده است.

در شرایطی که هر کدام از طرفین مدعی هستند که صادقی راهی تیم آنها می شود، روز یکشنبه اخباری مبنی بر جلسه این بازیکن با پرسپولیسی ها منتشر شد که باعث گمانه زنی هایی در رابطه با احتمال پیوستن این بازیکن به سرخپوشان منتشر گردید.

اما عصر دیروز بود که علیرضا بیرانوند اقدام به ارسال کامنتی زیر پست آخر سعید صادقی کرد مبنی بر اینکه این بازیکن هنگام حضور در تمرینات، وسایل گلر پرسپولیس را نیز با خود بیاورد.

هر چند که بیرانوند در این کامنت اسمی از حضور صادقی در تمرین پرسپولیس نبرده بود اما همین مسئله باعث شد تا خیلی ها تصور کنند که کار صادقی با سرخپوشان تمام شده و او فصل بعد را در پرسپولیس توپ خواهد زد.

پس از آن نیز پرویز برومند سنگربان سابق استقلال که نقش پررنگی در دربی جنجالی 9 دی 79 و درگیری با پایان رأفت داشت، با انتشار یک استوری به انتقاد شدید از بیرانوند پرداخت.

baco3son

او در این استوری نوشت:

«علی بیرو اگه وسایلت رو نیاز داری، بدم پایان رأفت برات بیاره سر تیم داداش. والا ما هم ملی پوش بودیم؛ نه میلی پوش! خط قرمز من هوادار استقلاله و با کسی که با احساس هوادار بازی کنه، شوخی ندارم؛ قبلا هم ثابت کردم.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان