//
کدخبر: ۳۵۶۱۲۲ //

جمشیدیان: سپاهان شرایط مناسبی ندارد اما وضعیت استقلال حادتر است/ پرسپولیس از غفلت این ۲ باشگاه استفاده می‌کند

بازیکن پیشین تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال از بلاتکلیفی این دو تیم به شدت گلایه کرد و شرایط آبی‌ها را حادتر دانست.

جمشیدیان: سپاهان شرایط مناسبی ندارد اما وضعیت استقلال حادتر است/ پرسپولیس از غفلت این ۲ باشگاه استفاده می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

درباره شرایط باشگاه سپاهان اصفهان با جدایی محرم نویدکیا اظهار داشت: سپاهان با جدایی محرم به مشکل خورده است و گزینه داخلی برای سرمربیگری تیم وجود ندارد. انتخاب سرمربی خارجی از حیث نوع قرارداد و هزینه‌ها دشوار است و این موضوع باعث شده باشگاه فرصت نقل‌وانتقالات را از دست بدهد.

«سپاهان در حفظ بازیکنان خود به مشکل خورده است و تاکنون سه بازیکن کاملاً تأثیرگذار تیم جدا شده‌اند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: بازیکنان مدنظر سپاهان پیشنهادهای دیگری هم دارند و تعلل در انتخاب سرمربی باعث می‌شود آنها به سراغ تیم‌های دیگر بروند. تاکنون نیمی از بازیکنان مؤثر فوتبال ایران جابه‌جا شده‌اند و بازیکنان مؤثر کمی در نقل‌وانتقالات باقی مانده‌اند. شرایط سپاهان را مناسب نمی‌بینم.

کارشناس فوتبال ایران در مورد موافقت آنی باشگاه سپاهان با استعفای نویدکیا به تسنیم گفت: وقتی باشگاه برای انتخاب سرمربی با چالش روبه‌رو شده، یعنی جدایی محرم از پیش تعیین شده نبوده است. باشگاه در مقاطعی از فصل می‌توانست نویدکیا را کنار بگذارد، اما این کار را نکرد و زمانی که فرصت داشت روی انتخاب سرمربی وقت بگذارد، با استعفای محرم موافقت کرد.

جمشیدیان جدایی نویدکیا را اشتباهی بزرگ خواند و خاطرنشان کرد: او به سرمایه‌ای تبدیل شده بود که باشگاه هزینه‌اش را ظرف دو سال پرداخت کرد. شاید فصل سوم زمان نتیجه‌گیری بود و اگر سپاهان فصل نقل‌وانتقالات را از دست نمی‌داد، به موفقیت می‌رسید. تعدادی از بازیکنانی که تاکنون از سپاهان جدا شده‌اند، با ماندن نویدکیا در تیم باقی می‌ماندند. با این حال می‌بینیم جدایی نویدکیا باعث شد ستارگان سپاهان به تیم‌های دیگر بروند.

وی در مورد طولانی شدن روند انتخاب سرمربی استقلال بیان کرد: شرایط استقلال کمی حادتر از سپاهان است. این باشگاه هواداران میلیونی دارد و باید از قهرمانی مقتدرانه خود دفاع کند. جایگزین فرهاد مجیدی کار سختی دارد و بازیکنان مسئولیت سنگینی روی دوش خود حس می‌کنند. تیمی که دیر بسته می‌شود، پیش‌فصل خوبی نخواهد داشت. فقط در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد که تیم قهرمان به این شکل از هم می‌پاشد و تیم به‌جای جشن گرفتن، باید از صفر شروع کند.

پیشکسوت استقلال راجع به عملکرد سایر باشگاه‌ها در نقل‌وانتقالات یادآور شد: پرسپولیس و گل‌گهر با حفظ سرمربیان خود، در جذب بازیکن خوب پیش می‌روند و تأثیر آن را در لیگ می‌بینیم. فولاد حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت و ذوب‌آهن نیز روند قابل قبولی دارد. پرسپولیس هیجان خوبی به نقل‌وانتقالات داده است و از غفلت سپاهان و استقلال استفاده می‌کند. تا این دو باشگاه وارد نقل‌وانتقالات شوند، قیمت بازیکنان بالاتر می‌رود و جذب بازیکن سخت‌تر می‌شود. پرسپولیس تا این لحظه برنده نقل‌وانتقالات است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان