//
کدخبر: ۳۵۶۰۸ //

دو اشتباه وزیر در مورد استقلال و پرسپولیس

عدم معرفی هیات مدیره و سلب قدرت انتخاب مدیر عامل توسط این اعضا و البته ورود به جزئیات قرارداد بازیکنان وزیر و دولت را هم به کشمکش سرخابی ها وارد کرده است.

دو اشتباه وزیر در مورد استقلال و پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

حمایت وزیر ورزش از علی اکبر طاهری و البته  سیدرضا افتخاری که توسط مدیر عامل باشگاه استقلال و در سایت باشگاه استقلال رسانه ای شد، اتفاق بدی نبود اگر در زمان درستی اتفاق می افتاد. در واقع مدیران باشگاه ها همیشه به حمایت بالا دستی های خود نیاز دارند و البته در کنار آن مردم هم دوست دارند که در کنار این حمایت ها در مواقع لازم بازخواست ها هم صورت بگیرد. با این وجود آن حمایتها دو عیب  داشت. دو عیبی که منجر به اختلاف بین هواداران و مدیران دو باشگاه شده است و عملا هیات مدیره ها را خلع سلاح کرده است.

اشتباه اول وزیر

حمایت وزیر از مدیران سرخابی قبل از  انتخاب اعضای هیات مدیره هر دو باشگاه  اشتباه  بود. آن هم در حالیکه هر دو باشگاه  مدت هاست نه جلسه ای به عنوان جلسه هیات مدیره دارند و نه تعدادشان استاندارد و مطابق با اساسنامه شان است.

در واقع حمایت از افتخاری و طاهری پیش از معرفی هیات مدیره یک معنی داشت و آن این بود که افتخاری مدیر عامل استقلال و طاهری مدیر عامل پرسپولیس می مانند و فرقی هم ندارد که هیات مدیره چه کسانی باشند و چه ایده ای داشته باشند.

این موضوع عبور از هیات مدیره است، بی توجهی به هیات مدیره ای است که عملا تصمیم هایش توسط وزیر گرفته شده است و تداعی گر آن حرف ناصر حجازی است که این اعضا را «هیات مدیره چلوکبابی» معرفی کرد.

این اما تنها تبعات حمایت بد موقع و رسانه ای شدن آن حرف ها نبوده و نیست. دقت در کلماتی که آن روز توسط افتخاری بیان شد نشان می دهد که این مدیر همه مبالغ را با وزیر باید چک کند. افتخاری به صراحت روی سایت رسمی باشگاه استقلال این نکته را عنوان کرد.

اشتباه دوم وزیر

این یعنی وارد کردن وزیر به همه جزئیاتی مثل خرید دو و نیم میلیاردی شجاعیان  که اتفاقات خوبی را در آینده رقم نخواهد زد چرا که بحث استقلال و پرسپولیس در مورد شجاعیان استارتی بود برای جنگ هواداران.

توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال جنگ را مغلوبه کرد او گفت پرسپولیس بازار را خراب کرده است و اتفاقا ترکاشوند این تک را با پاتک جواب داد و همه چیز را به هم ریخت تا کشمکش به لایه های پایین و حتی سطح جامعه بکشد و طرفین یک دیگر را دروغگو خطاب کنند و بالاتر از آن اینکه طرفین وزیر را متهم به جانبداری از طرف مقابل کنند که این موضوع با بازگشایی مجدد حرف افتخاری در مورد هماهنگ بودن با وزیر شکل خوبی به رقابت این دو باشگاه نمی دهد و هواداران تند روی فوتبال ایران را هم وارد این منطقه می کند و دولت را هم متهم به جانبداری.

در واقع سطح وزیر نباید این باشد که خودش مدیر تعیین کند و خودش بازیکن بگیرد وگرنه همان می شود که امروز شده و دولت هم درگیر این ماجراها می شود که در شان نیست.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان