//
کدخبر: ۳۵۶۰۷۳ //

اولین خرید تابستانی میلان قطعی شد

میلان در حال برنامه ریزی برای برگزاری تست پزشکی دیووک اوریگی، مهاجم جدید تیم خود است.

اولین خرید تابستانی میلان قطعی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 قرارداد دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی و اغلب نیمکت نشین لیورپول در این ماه به پایان می‌رسد و این بازیکن چندی قبل رسما اعلام کرد دوران حضور او در استادیوم آنفیلد تمام شده است. اسکای اسپورتس ایتالیا امروز با انتشار گزارشی مدعی شد که دیووک اوریگی هفته آینده برای برگزاری تست پزشکی خود و امضای رسمی قرارداد در میلان خواهد بود و تمامی توافقات با این باشگاه نهایی شده است. 

دیووک اوریگی اگرچه در سال‌های اخر بارها و در مسابقات حساس به داد لیورپول رسیده، اما جای چندانی در ترکیب ثابت خط حمله این باشگاه ندارد و اغلب نیمکت نشین بوده است. ترافیک شدید در خط حمله مرسی سایدی‌ها و اضافه شدن داروین نوینز باعث شد دیووک اوریگی تصمیم به جدایی گرفته و تمایلی به تمدید قرارداد خود با این باشگاه نداشته باشد.

روسونری نیز در فصل آینده و در ماه‌های ابتدایی زلاتان را در اختیار نخواهد داشت و حساب باز کردن روی فقط اولیویه ژیرو برای استفانو پیولی چندان منطقی نیست. پس این باشگاه زودتر از رقبای دیگر برای خرید دیووک اوریگی وارد عمل شده و توانست زمینه انتقال این مهاجم بلژیکی به سن سیرو را فراهم کند. دیووک اوریگی 27 ساله با زدن 41 گل در 175 بازی و البته رقم زدن شب‌هایی درخشان در ترکیب لیورپول، این باشگاه را به مقصد میلان ترک می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان