//
کدخبر: ۳۵۵۹۸۹ //

استقلال در آستانه جذب یک لژیونر سرشناس

مسوولان تیم استقلال تهران به دنبال جذب بازیکن اسبق این تیم هستند. او چند سالی است که در باشگاه‌های بلژیک حضور دارد.

استقلال در آستانه جذب یک لژیونر سرشناس
به گزارش فرتاک نیوز،

شرایط استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات به نسبت سایر تیم‌های مدعی لیگ برتر بحرانی‌تر و مسوولان این تیم تا کنون از استخدام یک مربی با دانش برای تیم قهرمان عاجز بودند. این موضوع  بعد از خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی از تیم شکل گرفت و هنوز پایانی برای آن مشخص نیست.

تمرکز مسوولان استقلال بر روی استخدام مربی و بی‌توجهی به جذب بازیکنان تاثیرگذار داخلی، موجب شده تا آنان چشم به استخدام ستاره‌های سابق تیم که اکنون در خارج از ایران شاغل هستند داشته باشند.

مصطفی‌ آجورلو و مسوولان دیگر باشگاه استقلال اکنون در نبود مربی خود اقدام به استخدام بازیکن خواهند کرد و در این راه نیز چند بازیکن شاغل در خارج از ایران را هدف قرار داده‌اند. یکی از این بازیکنان کاوه رضایی است که سابقه بازی در تیم فوتبال استقلال تهران را در کارنامه دارد. بازیکنی که با یک فصل بازی در این تیم به لیگ بلژیک رفت تا در تیم شارلوا بازی کند.

انتقالی که چندان هم موفق نبود و رضایی در ۲ فصل گذشته بیشتر با مصدومیت دست به گریبان بود.

البته برخی گمانه‌زنی‌ها جذب این بازیکن منتفی می‌دانند، زیرا استقلال با وجود مهاجمانی مانند آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، یامگا و سجاد شهباززاده نیازی به رضایی ندارد.

از تیم پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان به عنوان دیگر تیم‌هایی یاد می‌شود که خواهان به خدمت گرفتن مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان