//
کدخبر: ۳۵۵۹۶۹ //

جزئیات کامل قرارداد یحیی با قرمزها/ چرا درویش قرارداد سرمربی خود را لو داد؟

رضا درویش در حالی در یک برنامه زنده تلویزیونی رقم قرارداد یحیی گل محمدی را لو داد که این اقدام در فوتبال ایران مرسوم نیست.

جزئیات کامل قرارداد یحیی با قرمزها/ چرا درویش قرارداد سرمربی خود را لو داد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سئوال مجری برنامه مبنی بر قرارداد یک میلیون دلاری (حدود ۴۰ میلیارد تومان!) یحیی گل محمدی، این موضوع را تأیید کرد!

این درحالی است که یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبر داد که قرارداد ۳ ساله یحیی گل محمدی روی هم رفته ۴۰ میلیارد تومان نخواهد شد!

بر اساس گفته این فرد آگاه، قرارداد یحیی گل محمدی در سال گذشته (لیگ بیست و یکم) مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بوده است. این قرارداد در سال دوم (لیگ بیست و دوم و فصل آینده) به ۱۲ میلیارد تومان خواهد رسید. همچنین قرارداد سال سوم (لیگ بیست و سوم) در صورت ادامه همکاری با یحیی گل محمدی مبلغ ۱۴ میلیارد تومان خواهد شد.

نکته قابل تأمل آن که چرا رضا درویش رقم قرارداد یحیی گل محمدی را بالاتر از رقم واقعی آن لو داده است؟! شاید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آپشن‌های قرارداد سرمربی تیم را مدنظر قرار داده و لو داده باشد.

بر اساس گفته این منبع موثق، یحیی گل محمدی در صورت قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب ۳ میلیارد تومان، ۲ میلیارد تومان و ۵ میلیارد تومان پاداش دریافت می کند.

این درحالی است که شنیدیم در همین فوتبال ایران سرمربیان دو تیم لیگ برتری قراردادهای ۲۱ میلیارد تومانی و ۱۸ میلیارد تومانی امضا کرده اند که بیشتر از یحیی گل محمدی است اما چرا مدیرعامل پرسپولیس فقط قرارداد سرمربی خود را لو می دهد؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۹۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان