//
کدخبر: ۳۵۵۵۹۳ //

ستاره برزیلی در یک قدمی تمدید قرارداد با رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید به امضای قراردادی جدید با وینیسیوس، مهاجم برزیلی خود، نزدیک شده است.

ستاره برزیلی در یک قدمی تمدید قرارداد با رئال مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

وبسایت گل اعلام کرد رئال مادرید به امضای قراردادی جدید با مهاجم برزیلی خود، وینیسیوس، نزدیک شده است. رئال امیدوار بود این ستاره 21ساله را به امضای قراردادی 6ساله راضی کند ما بر اساس این گزارش، سفیدپوشان مادرید حالا به امضای قراردادی کوتاه‌مدت‌تر رضایت داده‌اند.

وینیسیوس در حال حاضر تا دو سال دیگر با رئال قرارداد دارد اما لوس بلانکوس امیدوار است بتواند او را برای مدت بیشتری حفظ کند. وینیسیوس در فصل گذشته نمایش‌های درخشانی برای رئال داشت. او در 52 بازی موفق شد 22 گل به ثمر رسانده و 16 پاس گل بدهد.

وینیسیوس و رئال برای تمدید قرارداد این ملی‌پوش برزیلی به توافق رسیده‌اند. گل به نقل از منابع خود اعلام کرد این قرارداد به احتمال 95درصد امضا خواهد شد و تنها جزئیات کوچکی باقی مانده که دو طرف مشغول کار روی آن هستند.

رئال ابتدا امیدوار بود وینیسیوس را به امضای قراردادی تا سال 2028 راضی کند ولی در نهایت مجبور شد به خواسته وینیسیوس رضایت داده و با قراردادی کوتاه‌مدت‌تر قانع شود.

وینیسیوس در حال حاضر برای گذراندن تعطیلات در آمریکا به سر می‌برد ولی به محض بازگشت او به اسپانیا، جلسه‌ای رسمی بین ستاره برزیلی و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه، برگزار خواهد شد تا قرارداد جدید امضا شود.

ستاره برزیلی در اصل هیچ قصدی برای ترک رئال ندارد و مذاکرات دو طرف تنها بر سر جزئیات طول کشیده است. رئال هم مصمم است ستاره برزیلی را راضی نگه دارد. علاوه بر عملکرد درخشان وینیسیوس، او در حال حاضر یکی از کمترین دستمزدها را در رئال می‌گیرد و دستمزد سالانه او چیزی در حدود 3.5 میلیون یورو است.

بر اساس این گزارش، رئال بعد از امضای قرارداد جدید، بند آزادسازی وینیسیوس را به مقدار قابل توجهی افزایش می‌دهد تا خیالش از بابت وسوسه باشگاه‌های دیگر برای ستاره برزیلی راحت باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۵۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان