//
کدخبر: ۳۵۵۴۷۱ //

هری کین: بی‌صبرانه منتظر رقابت با هالند و نونز

هری کین، ستاره گلزن تاتنهام، می‌گوید از اینکه فصل آینده در لیگ برتر جزیره با گلزن‌های قهاری مثل ارلینگ هالند و داروین نونز رقابت خواهد کرد هیجان‌زده است.

هری کین: بی‌صبرانه منتظر رقابت با هالند و نونز
به گزارش فرتاک نیوز،

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، هر ساله از نامزدهای اصلی آقای گلی در لیگ برتر جزیره است. او اما می‌داند که فصل آینده برای رسیدن به کفش طلای لیگ برتر رقابت سختی در پیش دارد چرا که تا همینجا مشخص شده که او با دو گلزن قهار جدید رقیب خواهد شد: ارلینگ هالند که به منچسترسیتی پیوسته و داروین نونز که پیراهن لیورپول را به تن خواهد کرد.

امروز روزی بود که ورود هالند و نونز به جرگه لیگ برتری‌ها قطعی شد. تنها چند ساعت بعد از آنکه باشگاه بنفیکا رسما تایید کرد که برای فروش نونز به لیورپول به توافق رسیده، منچسترسیتی هم خرید ارلینگ هالند را رسمی کرد.

هری کین، که فصل گذشته نتوانست کفش طلای لیگ برتر را به خود اختصاص دهد و هم‌تیمی‌اش سون هیونگ مین و محمد صلاح لیورپولی مشترکا به این جایزه دست یافتند، در مواجهه با سوال خبرنگاران انگلیسی از حضور این دو رقیب تازه‌نفس از فصل آینده گفت:" نبرد برای کفش طلا همیشه سخت است. لیگ برتر چند سالی است که بهترین مهاجمین دنیا را داشته. رقابت برای به‌دست آوردن کفش طلا در همه فصل‌هایی که من بازی کرده‌ام رقابت خیلی سختی بوده و فصل آینده هم از این قاعده مستثنی نیست".

گلزن انگلیسی تاتنهام در ادامه صحبت‌هایش گفت:" می‌توان حدس زد که چرا بهترین مهاجمین دنیا می‌خواهند در لیگ برتر بازی کنند. با پیوستن این دو نفر به تیم‌های لیگ برتری، نبرد برای کفش طلا از فصل آینده سخت‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌شود. حضور آنها به نفع لیگ برتر است. حتی به من به‌عنوان بازیکن هم کمک می‌کند چرا که شاهد یک رقابت خوب خواهم بود. انگیزه‌ام برای بهتر شدن بیشتر خواهد شد. من که بی‌صبرانه منتظر این چالش هس

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان