//
کدخبر: ۳۵۵۴۵۴ //

سخنگوی فدراسیون کشتی: چیزی در خصوص استعفای «بنا» نشنیده‌ام

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: چیزی در خصوص استعفای «محمد بنا» از تیم ملی کشتی‌فرنگی نشنیده‌ام.

سخنگوی فدراسیون کشتی: چیزی در خصوص استعفای «بنا» نشنیده‌ام
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ابراهیم امامی  روز دوشنبه در خصوص انتشار اخباری مبنی بر کناره‌گیری «محمد بنا» از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: تاکنون چنین چیزی نشنیده‌ام.

(این در حالی است که برخی رسانه‌ها دلیل حضور نیافتن بنا در تمرین تیم ملی را اختلاف وی با مسوولان فدراسیون عنوان کرده و مدعی شدند بنا از شرایط فعلی خسته شده است)

وی در خصوص انتخابی تیم ملی گفت: چرخه انتخابی تیم ملی به صورت عدالت محور در حال انجام است. کشتی‌گیران برروی تشک با توان فنی و جسمی خود برای پوشیدن ۲بنده تیم ملی تلاش می‌کنند.

سخنگوی فدارسیون کشتی با اشاره به اینکه سطح فنی رقابت‌های جام تختی خوب بود گفت: کشورهای ارمنستان و گرجستان با نفرات مطرح خود در جام تختی حضور پیدا کردند که در این بین ارمنستانی‌ها، ۲ تیم به ایران آورده بودند. از ایران نیز نفرات مطرحی روی تشک رفتند. سطح مسابقات بالا بود و قضاوت‌های خوبی از سوی داوران انجام شد. تیم‌های ایرانی و خارجی رضایت کاملی را از این تورنمنت بخصوص در بحث میزبانی داشتند.

وی ادامه داد: برای حضور داوران محدودیت داشتیم و به همین دلیل تعدادی از داورن شایسته را دعوت کردیم که آنها قضاوت خوبی داشتند.

امامی به درگیری که در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم رخ داد اشاره کرد و گفت: کشتی‌گیران ما باید بدانند در تمام سطوح، کشتی با سوت داور شروع می‌شود. قانون کلی است و در تمامی مسابقات در هر جای دنیا که باشد وقتی داور سوت می‌زند کشتی‌گیران مجاز به آغاز رقابت هستند. در مدت ۶ دقیقه تمام فکر و ذکر کشتی‌گیر باید به مسابقه باشد. تجربه‌ای برای کشتی‌گیران شد تا در میادین مهم بین‌المللی تمرکزشان به کشتی و سوت داور باشد.

فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد جام تختی بین امیررضا معصومی و مهدی هاشمی برگزار شد و در پایان آن فرزند فردین معصومی قهرمان اسبق تیم ملی توانست با نتیجه ۷ بر یک حریف خود را شکست داده و طلای این وزن را بدست آورد. در این دیدار هاشمی در حالی که به داور بازی اعتراض می‌کرد، معصومی در یک حرکت غافلگیرکننده از حریف خود ۲ امتیاز گرفت که اعتراض دوباره حریف را درپی داشت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان