//
کدخبر: ۳۵۵۳۵۴ //

عاملان اصلی انتقال نونز به لیورپول؛ کلوپ و فن‌دایک

یورگن کلوپ و ویرژین فن‌دایک در متقاعد کردن داروین نونز برای پیوستن به لیورپول نقشی کلیدی داشتند.

عاملان اصلی انتقال نونز به لیورپول؛ کلوپ و فن‌دایک
به گزارش فرتاک نیوز،

داروین نونز، مهاجم اروگوئه‌ای باشگاه بنفیکای پرتغال‌‌، به‌زودی پای برگه قرارداد با لیورپول را امضا خواهد کرد تا رسما به‌عنوان گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه معرفی شود. اما رسانه‌های انگلیسی می‌گویند یورگن کلوپ و ویرژیل فن‌دایک نقشی کلیدی در متقاعد کردن این ستاره اروگوئه‌ای برای پیوستن به مرسی‌ساید داشته‌اند.

با اینکه بنفیکا فصل گذشته در لیگ پرتغال عملکرد خوبی نداشت و با اختلاف زیاد نسبت به پورتوی صدرنشین و بعد از اسپورتینگ در رتبه سوم قرار گرفت اما داروین نونز آقای گل لیگ پرتغال شد و با به ثمر رساندن 34 گل نامش را به‌عنوان پرخواهان‌ترین مهاجم فوتبال اروپا مطرح کرد. او در پیروزی بنفیکا بر بارسا در مرحله گروهی چمپیونزلیگ هم نقش مهمی داشت و در پیروزی 3-0 این تیم دو گل به ثمر رساند. او در جریان پیروزی بر آژاکس هم گلزنی کرد و سپس در مرحله یک‌چهارم نهایی در هر دو بازی رفت و برگشت به تیم یورگن کلوپ گل زد.

روزنامه ساندی تایمز امروز در گزارشی اعلام کرد لیورپول درست از همان زمان تلاش برای جذب نونز را آغاز کرد. بر اساس این گزارش، یورگن کوپ و ویرژیل فن‌دایک نقشی کلیدی در این روند داشتند. این دو در زمان برگزاری دو دیدار لیورپول و بنفیکا شخصا با داروین نونز درباره انتقالش به لیورپول صحبت کردند و همان جا موافقت او را به‌دست آوردند.

نونز در این مدت به تحسین کلوپ پرداخته و از او به‌عنوان بهترین مربی دنیا یاد کرده است. مهاجم اروگوئه‌ای از تمجید فن‌دایک هم غافل نشده و درباره او گفته فن‌دایک در کنار سرخیو آگوئرو، لیونل مسی، امباپه و ارلینگ هالند بهترین فوتبالیستی بوده که تا کنون در مقابلش بازی کرده.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۳۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان