//
کدخبر: ۳۵۵۱۴۴ //

در انتظار رونمایی از مهم‌ترین انتخاب یحیی برای فصل آینده

هواداران پرسپولیس از توپ پر این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات سر ذوق آمده‌اند اما ممکن است با یک انتخالب اشتباه ازسوی کادر فنی همه چیز عوض شود.

 در انتظار رونمایی از مهم‌ترین انتخاب یحیی برای فصل آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

سرخپوشان با جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر حسابی برای رقبا خط و نشان کشیدند و رسما اعلام کردند نمی‌خواهند دوری‌شان از قهرمانی به درازا بکشد. با این حال بین خریدهای پرسپولیس (البته تا این لحظه) هنوز هیچ مهاجمی دیده نمی‌شود.

البته از مدت‌ها قبل اسم سجاد شهباززاده به‌عنوان گزینه اصلی یحیی گل‌محمدی مطرح شده بود، اما هواداران خیلی با این خرید موافق نبودند، چرا که سجاد طی دوران حضورش در سپاهان تنها یک فصل موفق بوده و بقیه اوقات عملکردی معمولی داشته است؛ ازجمله در لیگ بیست‌ویکم که فقط موفق به زدن ۶ گل شد. حقیقت آن است که پرسپولیس در نیمه دوم دهه ۹۰ مهاجمان خوب و گلزنی مثل مهدی طارمی، علی علیپور، گادوین منشا و بعدتر شهریار مغانلو را داشت که کار را در می‌آوردند. در این تیم حتی احمد نوراللهی هم به یک گلزن قابل تبدیل شده بود که حالا اثری از او نیست. در نتیجه پرسپولیس فصل گذشته به‌شدت از ناحیه کمبود مهاجم رنج کشید و این مسئله نقش زیادی در قهرمان نشدن قرمزها داشت.

اگر قرار است شرایط تغییر کند، طبیعتا باشگاه باید مهاجم «کارآمد» جذب کند. از شرزود تمیروف که کلا آبی گرم نمی‌شود، مهدی عبدی هم که مدت‌هاست در یک دنیای دیگر سیر می‌کند. انتخاب غلط در این پست می‌تواند امتیاز بقیه خریدهای گران‌قیمت باشگاه را هم زیر سؤال ببرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان