//
کدخبر: ۳۵۵۱۲۴ //

راهکار بارسا برای حفظ گاوی؛ بند ۱ میلیارد دلاری

شبکه ESPN مدعی است بارسلونا برای حفظ ستاره جوانش، گاوی، قصد دارد بند آزادسازی 1 میلیارد یورویی به قرارداد او اضافه کند.

به گزارش فرتاک نیوز،

مدتی است شایعات زیادی درباره تمایل و تلاش لیورپول برای جذب گاوی، ستاره جوان بارسلونا، مطرح شده. شبکه ESPN به نقل از منابع خود مدعی است باشگاه بارسلونا برای ناکام گذاشتن تلاشهای احتمالی لیورپول و اطمینان از حفظ گاوی قصد دارد یک بند آزادسازی با مبلغی عجیب و نجومی به قرارداد او اضافه کند؛ بند آزادسازی‌ای به ارزش 1 میلیارد یورو!

این شبکه به نقل از منبعی نزدیک به باشگاه بارسلونا نوشت:" ب ارسا قصد دارد با ایجنت گاوی بر سر یک قرارداد مالی جدید به توافق برسد. باشگاه قراردادی آماده کرده که اعتبارش تا سال 2027 خواهد بود و در آن یک بند آزادسازی به ارزش 1 میلیارد یورو گنجانده خواهد شد ".

ژاوی و بارسلونا به دنبال مشخص کردن تاریخی هستند تا مذاکرات دو طرفه را انجام داده و یک بار برای همیشه به شایعات پایان دهند. منابع نزدیک به دو طرف به این مذاکرات خوشبین هستند و می‌‌گویند دو طرف به زودی بر سر تمدید قرارداد به توافق خواهند رسید. قرارداد فعلی گاوی در سال 2023 منقضی می‌شود.

گاوی 17ساله در فصلی که گذشت چه با پیراهن بارسا و چه با پیراهن تیم ملی اسپانیا درخشان ظاهر شد. این جوان خوش‌تکنیک اسپانیایی اخیرا موفق شد رکورد هم‌تیمی‌اش در بارسا، آنسو فاتی، را بشکند و به جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا تبدیل شود.

پیشتر شبکه ESPN به نقل از منابع نزدیک به گاوی فاش کرده بود که او و مدیر برنامه‌هایش منتظر پیشنهاد رسمی بارسا هستند. اما بر اساس گزارش جدید این شبکه، اصطکاک بین باشگاه و گاوی حالا به پایان رسیده و بارسا این ستاره جوان را یکی از ستونهای اصلی برنامه بلندمدت خود می‌داند. این شبکه می‌گوید بارسلونا سه ستاره جوان خود، پدری، آنسو فاتی و گاوی را آینده‌سازان اصلی خود می‌بیند. از بین این سه نفر، پدری و آنسو فاتی اخیرا قراردادهای بلندمدتی با باشگاه امضا کرده‌اند و تنها گاوی باقی مانده تا خیال بارسا از برنامه‌های آینده‌اش راحت باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۱۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان