//
کدخبر: ۳۵۵۱۰۰ //

کشتی آزاد جام تختی| شکست بذری و بازگشت دوباره اطری به تیم ملی/ یزدانی و نخودی قهرمان شدند

رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی آزاد جام تختی با قهرمانی رضا اطری، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی، مهدی حاجیلوئیان و امیررضا معصومی به پایان رسید.

کشتی آزاد جام تختی| شکست بذری و بازگشت دوباره اطری به تیم ملی/ یزدانی و نخودی قهرمان شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت‌های جام جهان پهلوان غلامرضا تختی به عنوان سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی آزاد برای شرکت در مسابقات جهانی 2022 بلگراد از صبح روز گذشته در تنکابن آغاز شد و عصر امروز با معرفی نفرات برتر 5 وزن دوم به اتمام رسید.

در حالی که در روز اول این رقابت‌ها احمد جوان در 57 کیلوگرم، وازگن توانیان در 65 کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در 74 کیلوگرم، علیرضا کریمی در 86 کیلوگرم و مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم قهرمان شده بودند، 5 وزن دوم نیز با قهرمانی رضا اطری در 61 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلوگرم، محمد نخودی در 79 کیلوگرم، مهدی حاجیلوئیان در 92 کیلوگرم و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم به پایان رسید.

رضا اطری که بعد از ناکامی در بازی‌های المپیک، شانس حضور در مسابقات جهانی اسلو از دست داد. با نایب قهرمانی علیرضا سرلک در نروژ، او برای کسب دوبنده تیم ملی کارش را در چرخه در مسابقات قهرمان کشوری استارت زد که به دلیل اضافه وزن، در حالی که به فینال 57 کیلوگرم رسیده بود به وزن‌کشی روز دوم نرسید و طبق قوانین چرخه صرفا می‌توانست کار خود را در یک وزن بالاتر امتحان کند که در مرحله دوم انتخابی تیم ملی در 61 کیلوگرم اول شد و در جام تختی نیز نفر اول وزن جدید شد تا بار دیگر به تیم ملی بازگردد.

احمد بذری که در مسابقات کشوری شکست نزدیکی را مقابل امیرحسین فیروزپور تجربه کرد این بار نیز نتوانست طلای جام تختی را به خود اختصاص دهد و مغلوب حریف جوان خود شد.

نتایج فینال 5 وزن دوم به شرح زیر است:
وزن 61 کیلوگرم: رضا اطری 6- مجید داستان 2
وزن 70 کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی 3- آرمان آندرسیان از ارمنستان یک
وزن 79 کیلوگرم: محمد نخودی 7- مصطفی قیاسی 5
وزن 92 کیلوگرم: مهدی حاجیلوئیان 6- احمد بذری 3
وزن 125 کیلوگرم: امیررضا معصومی 7- مهدی هاشمی صفر (ترک کشتی و دیسکالیفه)

رده بندی انفرادی نفرات برتر:

61 کیلوگرم: 1- رضا اطری 2- مجید داستان  3- داریوش حضرتقلی زاده و آرسن هاراتونیان 5- نوریک هاراتونیان (ارمنستان) و آرمین حبیب زاده
70 کیلوگرم: 1- امیرمحمد یزدانی 2- آرمان آندرسیان (ارمنستان) 3- یوسف کامرانی و حسین ابوذری 5- نارک هاراتونیان (ارمنستان) و عادل پناهیان
79 کیلوگرم: 1- محمد نخودی 2- مصطفی قیاسی 3- محمدحسین نوروزیان و امیرحسین کاووسی 5 –  محمدرضا آرشی و علی غلامی  
92 کیلوگرم: 1- مهدی حاجیلوئیان 2- احمد بذری  3- محمدحسین میرباغبان و سبحان اصغری  5- شایان صداقی و بکا تچیلیدزه (گرجستان)
125 کیلوگرم: 1- امیررضا معصومی 2- علیرضا گرزبر 3- مرصاد مرغزاری و علی اکبرپور 5- سالار حبیبی

(نام مهدی هاشمی به دلیل دیسکالیفه شدن از رده بندی انفرادی حذف شد)

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۱۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان