//
کدخبر: ۳۵۴۴۴۴ //

اکبرپور:مجیدی در بدترین زمان استقلال را ترک کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید کادر مدیریت باشگاه استقلال باید امکانات لازم را برای مربی فصل آینده آبی‌ها فراهم کند تا این تیم بتواند در فصل‌ آینده لیگ، موفقیت‌آمیز عمل کند.


اکبرپور:مجیدی در بدترین زمان استقلال را ترک کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت پس از جدایی فرهاد مجیدی از جمع آبی‌پوشان پایتخت گفت: تیمی که قهرمان می‌شود، سال بعدش کار خیلی سختی دارد. استقلال قهرمان شده و رکوردار است و باید توان بیشتری برای دفاع از موفقیت‌هایش بگذارد. چنین شرایطی برای یک مربی سخت است. فرهاد مجیدی مربی‌ای بود که این رکوردها را زده بود و خودش می‌دانست که شرایط به چه صورت پیش می‌رود. هیچکسی را نمی‌توان به زور نگه داشت و مجیدی هم چندین بار به استقلال‌ آمد و رفت و یک مشتری پیدا کرد و از جمع آبی‌ها جدا شد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره سرمربی فصل آینده آبی‌پوشان پایتخت گفت: مربی‌ای که جایگزین مجیدی می‌شود باید رکوردها و قهرمانی را تکرار کند و این کار بسیار سخت است. امیدوارم مدیریت باشگاه استقلال که توانست بهترین شرایط را در فصل گذشته ایجاد کند، بتواند برای آینده استقلال چاره‌ای بیاندیشد و کسی را برای استقلال بگذارد که شایستگی حضور روی نیمکت را داشته باشد. از هواداران می‌خواهم کسی را با کادر فنی قبلی مقایسه نکنند چون شرایط کاملا متفاوت خواهد بود و همه باید دست به دست هم بدهند تا استقلال بتواند دوباره قهرمان شود.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که آیا مربی خارجی برای استقلال بهتر است یا مربی داخلی؟ گفت: ما در هم داخل و هم در خارج نفرات خوبی داریم. گزینه خارجی شاید دهان پر کن باشد و بگوییم داخلی خوب نیست. مربیان خارجی خوبی مثل استراماچونی در استقلال بودند که موفق بودند اما دلیل بر این نیست که هر مربی خارجی موفق باشد. مربیان داخلی ما هم افراد خوبی هستند و می‌توان به آن‌ها فرصت داد اما باید تضمینی گرفته شود که این مربیان وسط کار، تیم را رها نکنند. اکنون بدترین موقع بود که مربی استقلال را رها کند. این خوب است که مربیان ما بتوانند لژیونر شوند اما قرارداد باید طوری تنظیم شود که استقلال ضربه نبیند و حق باشگاه و هوادار ضایع نشود.

او در پایان درباره آینده آبی‌پوشان پایتخت خاطرنشان کرد: فوتبال یک بازی است که در هر لحظه‌اش اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رقم می‌خورد. خیلی از تیم‌هایی که از قبل برنده بودند، در میدان نتوانستند عملکرد موفقی داشته باشند. سال گذشته آقای آجورلو توانستند شرایط خوبی را برای تیم فراهم کنند و همین باعث شد که استقلال با آرامشی که داشت قهرمان شود. اگر همین آرامش برای فصل آینده وجود داشته باشد، می توان به آینده استقلال امیدوار بود. الان می‌گویند که آقای آجورلو می خواهد به فدراسیون فوتبال برود و نمی‌دانم این حرف ها درست است یا خیر اما اگر کادر مدیریت مثل فصل گذشته با قدرت پیش برود و برای مربی فصل آینده هم امکانات لازم را فراهم کند، می‌توانیم به آینده استقلال امیدوار باشیم. تیم وقتی از اول در روال خوب قرار بگیرد، امتیازات اول فصل را از دست نمی دهد و بازی‌ها را با قدرت پیش می‌برد و نتیجه می‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۴۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان