//
کدخبر: ۳۵۴۱۷۹ //
مانچو به فکر رفتن به پاریس؛

وسوسه نیمکت PSG؛ سرمربی ایتالیا در راه جدایی

روبرتو مانچینی در مورد آینده خود در تیم ملی ایتالیا مردد شدده و ممکن است راهی باشگاه پاری سن ژرمن شود.

وسوسه نیمکت PSG؛ سرمربی ایتالیا در راه جدایی
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از باخت فاجعه بار تیم ملی ایتالیا مقابل مقدونیه شمالی در مرحله پلی آف جام جهانی و ناکامی در رسیدن به این تورنمنت،  شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی روبرتو مانچینی مطرح شد. اما در نهایت این سرمربی ایتالیایی تصمیم گرفت روی نیمکت آتزوری مانده و پیش از یورو 2024 شرایط را دگرگون سازد. اما اوضاع از آن زمان و به خصوص با شکست 3-0 برابر آرژانتین  در فینال جام بین قاره ای به خوبی پیش نرفته و این عملکرد دوباره هواداران فوتبال ایتالیا را ناامید کرده است.

حالا نشریه نشریه ایل مساجرو، چاپ شهر رم مدعی شد روبرتو مانچینی با توجه به عدم تمایلی تیم های سری آ به بازی دادن به بازیگنان جوان، به این نتیجه شرایط متحول ساختن تیم ملی ایتالیا فراهم نیست و احساس می کند که ابزار لازم برای احیای واقعی آتزوری وجود ندارد. به همین دلیل احتمال دارد این سرمربی به زودی هدایت پاری سن ژرمن را به عهده بگیرد.

این باشگاه متمول و فرانسوی همچنان به دنبال جانشینی مائوریسیو پوچتینو هستند. توافق با زین الدین زیدان رقم نخورد و ایده همکاری با مانچینی در این باشگاه مطرح شده است. البته این سرمربی تا سال 2026 با فدراسیون فوتبال ایتالیا قرارداد دارد و در حال حاضر نیز هنوز تصمیمی مبنی بر جدایی از تیم ملی نداشته، اما ممکن است اوضاع در هفته‌های آینده تغییر کند. پس از بازی در لیگ ملت های اروپا مقابل تیم ملی آلمان در اواخر این ماه میلادی، شاید شاهد تصمیم جدیدی از سوی روبرتو مانچینی و جدایی او از آتزوری باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان