//
کدخبر: ۳۵۴۰۰۰ //

رسمی؛ ستاره انگلیسی یونایتد از این تیم جدا شد

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد جسی لینگارد، ستاره انگلیسی در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

رسمی؛ ستاره انگلیسی یونایتد از این تیم جدا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

جسی لینگارد محصول آکادمی منچستریونایتد بوده و در مجموع بیش از 20 سال در یونایتد بوده و از سال 2001 در این باشگاه بازی کرده است. اما ترافیک شدید در خط حمله شیاطین سرخ باعث شد جسی لینگارد فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب این تیم پیدا نکند و در نهایت کادر فنی جدید یونایتد نیز تمایلی به تمدید قرارداد با این ستاره انگلیسی نشان نداد. حالا ساعتی قبل باشگاه منچستریونایتد اعلام به قطع همکاری با جسی لینگارد کرده و از او بابت این دو دهه حضور در اولدترافورد تشکر کرد.

در بیانیه باشگاه منچستریونایتد آمده است:  "مایلیم از این فرصت استفاده کرده و از جسی لینگارد به‌خاطر تمام خاطراتی که در طول دو دهه حضورش در اینجا خلق کرد تشکر کنیم و برای او در آینده دوران حرفه‌ای‌اش آرزوی موفقیت کنیم."

جسی لینگارد سال گذشته برای وستهام به میدان رفته و زیر نظر دیوید مویس احیا شد. اما هنگام بازگشت به یونایتد شرایط برای این بازیکن چندان خوب پیش نرفت و او اغلب مسابقات تیمش را از روی نیمکت تماشا کرد. به نظر می‌رسید اریک تن هاخ، سرمربی جدید یونایتد تمایلی به حفظ جسی لینگارد نشان نداده و بدین‌ترتیب دوران حضور او در این باشگاه به اتمام رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۰۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان