//
کدخبر: ۳۵۳۷۷۵ //

مهمان سیاسی و ویژه جشن استقلال در استادیوم آزادی/ او کجا نشسته بود؟

جشن قهرمانی مقتدرانه و بدون شکست تیم استقلال یک مهمان خیلی ویژه در خرداد ماه داشت که البته کسی متوجه حضورش در ورزشگاه نشد.

مهمان سیاسی و ویژه جشن استقلال در استادیوم آزادی/ او کجا نشسته بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالیکه تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند حضور یک مهمان ویژه در استادیوم یکصد هزار نفری آزادی از چشم بسیاری از دوربین ها و اصحاب رسانه پنهان ماند.

سید احمد خمینی، فرزند نوه حضرت امام خمینی(ره) سید حسن خمینی پیش از شروع مسابقه استقلال با حضور در جایگاه ویژه و در حالی که ماسک بر صورت داشت آماده دیدن فوتبال تیم محبوبش شد. او مسابقه تیم محبوبش را تا پایان از نزدیک نگاه کرد.

بیینید| مهمان سیاسی و ویژه جشن استقلال در استادیوم آزادی/ او کجا نشسته بود؟

 

 

احمد خمینی که در صفحه شخصی اش بارها و به دفعات علاقمندی اش به تیم استقلال را ابراز کرده است و از طرفداران فرهاد مجیدی به شمار می رود، در آخرین هفته مسابقات استقلال خودش را به استادیوم آزادی رساند و در نزدیکترین فاصله به زمین چمن آزادی و در ردیف های پایین جایگاه ویژه شاهد مسابقه استقلال و سپس مراسم اختتامیه و اهدای مدال و کاپ به بازیکنان تیم محبوبش بود.

شایان ذکر است؛ سیداحمد خمینی در حالی به استادیوم آزادی رفته بود که چند روز دیگر سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب حضرت آیت الله روح الله خمینی(ره) است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۷۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان