//
کدخبر: ۳۵۳۷۷۲ //

مطهری: قهرمانی پاک زیباترین چیزی بود که به دست آوردیم/ انتظار داشتیم وزیر در جشن قهرمانی شرکت می‌کرد

مهاجم تیم فوتبال استقلال بعد از جشن قهرمانی این تیم در بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر از قهرمانی پاک و بدون حرف و حدیث آبی‌پوشان صحبت کرد.

مطهری: قهرمانی پاک زیباترین چیزی بود که به دست آوردیم/ انتظار داشتیم وزیر در جشن قهرمانی شرکت می‌کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

ارسلان مطهری پس از برگزاری جشن قهرمانی استقلال اظهار داشت: خدا را شکر که قهرمان شدیم. فکر می‌کنم یک قهرمانی پاک و بدون حرف داشتیم و این زیباترین چیزی بود که توانستیم به دست بیاوریم. یک تشکری از تمام هواداران دارم که در روزهای سخت ما پشت تیم بودند و این قهرمانی فقط به هواداران استقلال تعلق دارد.

وی درباره شرایطش برای فصل آینده تصریح کرد: الان صحبت کردن درباره خودم اشتباه است و می‌خواهم از قهرمانی لذت می‌برم. البته هواداران ما یک مقدار به قهرمانی و شادی نیاز داشتند، ولی بابت اتفاقی که در آبادان افتاده است، تسلیت می‌گویم. مردم ما را در غم‌شان شریک بدانند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد آوردن دو گیتار در جشن قهرمانی گفت: مشکل خاصی نداشت، هواداران دوست داشتند و من هم به ورزشگاه آوردم.

مطهری راجع به غیبت وزیر ورزش در جشن قهرمانی استقلال خاطر نشان کرد: وزیر ورزش باید در جشن حضور پیدا می‌کرد، ولی اینکه چرا نبود، اطلاعی ندارم. در سال‌های گذشته هم این اتفاق افتاده بود و انتظار ما این بود که وزیر در جشن قهرمانی شرکت می‌کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان