//
کدخبر: ۳۵۳۳ //

استقلالی ها شاکی از حضور جباروف

مبلغ بالای قرارداد سرور جپاروف استقلال را به هم ریخته است و برخی بازیکنان همچنان بابت امضای چنین قراردادی شاکی هستند.

استقلالی ها شاکی از حضور جباروف

به گزارش فرتاک نیوز؛ بازیکنان استقلال می گویند زمانی که پاسخ مشخصی برای عدم پرداخت مطالبات مالی آنها وجود ندارد نباید چنین قراردادهایی امضا شود چرا که بازیکنان را نسبت به مدیران باشگاه بدبین خواهد کرد.

 

از طرفی بازیکنان استقلال همچنان بابت صحبت های علیرضا منصوریان سرمربی استقلال یک روز پس از شکست این تیم مقابل استقلال خوزستان در تمرین آبی پوشان همچنان شاکی هستند. منصوریان به آنها گفته بود هر کدام از وضعیتشان در این باشگاه راضی نیستند می توانند استقلال را ترک کنند در حالی که تعداد قابل توجهی از بازیکنان استقلال بابت وضعیت مطالباتشان از این باشگاه شاکی هستند و می گویند امضای قرارداد با جپاروف پیش از پرداخت مطالبات آنها رفتار مناسبی نبوده است.

 

در چنین شرایطی رقم پرداختی به جپاروف 34 ساله باعث حساس شدن بازیکنان استقلال روی این قرارداد شده است. بدون تردید با این شرایط حساسیت های فراوانی روی این بازیکن به وجود خواهد آمد و جپاروف با چنین رقم قراردادی اگر در استقلال عملکرد درخشانی نداشته باشد باید فشارهای احتمالی را از سوی حتی هم تیمی هایش انتظار داشته  باشد.

سرور جپاروف با قراردادی 500 هزار دلاری راهی استقلال شده است در حالی که مدیران استقلال 50 هزار دلار آپشن هم برای قرار داد او در نظر گرفته اند. 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان