//
کدخبر: ۳۵۳۰۲۴ //

تاوان سنگین مدیران سایپا در اعتماد بیش از حد به روانخواه

سایپا تهران در بدترین شرایط مکن در جدول لیگ یک قرار دارد.

تاوان سنگین مدیران سایپا در اعتماد بیش از حد به روانخواه
به گزارش فرتاک نیوز،

سایپا تهران در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور بعد از گذشت 31 هفته با کسب 36 امتیار در رده چهاردهم جدول قرار دارد و با منطقه سقوط تنها یک امتیاز فاصله دارد که در سه هفته پایانی می‌تواند برای آنها بسیار خطرناک باشد.

سایپا لیگ را با سعید اخباری جوان شروع کرد که بعد از انجام 10 بازی و کسب 11 امتیاز عذر این مربی را خواند تا با امید روانخواه به توافق برسد.
 روانخواه ای که در طی چند فصل گذشته نتوانسته بود به عنوان یک مربی قابل اتکا برای تیمی هایی که سکان آنها را برعهده داشته است، باشد.

او در سایپا هم علی‌رغم اعتماد بیش از حدی که مدیران این باشگاه به او داشتند، باز هم پاسخ مثبتی به این اعتماد نداد  تا سایپا در بدترین شرایط ممکن باشد.

روانخواه 19بازی روی نیمکت این تیم نشست و تنها توانست 23 امتیاز کسب نماید تا زنگ خطر را این تیم ریشه دار به خوبی احساس نماید.

او هفته های متوالی نتوانست نتیجه مناسبی بگیرد و تعلل در تغییر او کار را  تا هفته سی ام ادامه داد تا آنها دیگبر در بین تیم های فانوس بدست قرار بگیرند و بایستی گفت که سایپا چوب ندانم کاری مدیرانی را می‌خورد که بی‌جهت تا هفته‌های پایانی به پای این مربی نشستند.

بعد از کنار رفتن روانخواه ، حمید درخشان بر روی نیمکت این تیم نشست تا شاید حضور او شوک جدیدی براین تیم وارد کرده و در بازی های باقیمانده نتیجه مناسب را بگیرد که تا الان این چنین نشده و در برابر دو تیم سقوط کرده ماشین سازی و شاهین شهرداری بوشهر نتیجه ای به غیر از تساوی کسب نکرده است تا هم چنان این تیم در بیم و امید برای بقا در لیگ یک دست و پا بزند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۰۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان