//
کدخبر: ۳۵۲۲۷۴ //
تصمیم نهایی با کیلیان است

مادر امباپه: هم با رئال توافق کرده‌ایم، هم پی اس جی!

مادر کیلیان امباپه تایید کرد که مذاکره با هر دو باشگاه رئال مادرید و پی اس جی به اتمام رسیده است.

مادر امباپه: هم با رئال توافق کرده‌ایم، هم پی اس جی!
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته بود که ابتدا نشریه اکیپ ادعا کرد کیلیان امباپه تصمیم نهایی خود را یکشنبه در برنامه تله فوت اعلام خواهد کرد. کمی بعد رادیو مونته کارلو به نقل از اطرافیان امباپه ادعایی جدید را مطرح کرد مبنی بر اینکه او شنبه یا یکشنبه از تصمیم نهایی خود پرده بر می دارد و این مساله در تله فوت نخواهد بود. مشخص هم نیست که شنبه از تصمیم نهایی او مطلع خواهیم شد یا یکشنبه. گفته می شود اگر شنبه شفاف سازی کند، یعنی تمدید کرده است.

فایزه العماری، مادر کیلیان امباپه در مصاحبه با "کوراپلاس" و در مورد آخرین وضعیت فرزندش گفت:« هیچ جلسه جدیدی برای مذاکره درباره آینده امباپه پس از پایان قرارداد با پاری سن ژرمن وجود ندارد و این جلسات به پایان رسیده است. ما با رئال مادرید توافق کرده ایم و توافق دیگری هم با پاری سن ژرمن داریم. مذاکرات قبلاً به پایان رسیده است و حالا کیلیان باید انتخاب کند.»

yiome21d

العماری در مورد تفاوت پیشنهاد رئال مادرید و پی اس جی گفت:« این دو پیشنهاد از سوی رئال مادرید و سن ژرمن برابرند و اختلاف زیادی بین آنها وجود ندارد، اما منتظریم کیلیان آنچه را که می خواهد انتخاب کند. پیشنهاد رئال مادرید و پی اس جی؟ در مورد رئال کنترل کاملی بر حقوق تصاویر داریم و در پی اس جی، غرامت مالی وجود دارد. در مجموع، این دو پیشنهاد تفاوت چندانی با هم ندارند و تقریبا برابرند».

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان