//
کدخبر: ۳۵۲۲۴۷ //
آذرباد: درگیری منشا و حسینی جزو اتفاقات فوتبالی است

امیدواریم اولین شکست استقلال را رقم بزنیم

کاپیتان مس رفسنجان می‌گوید او و هم تیمی هایش تا هفته پایانی لیگ برای کسب رتبه چهارم یا پنجم جدول، با تیم های گل گهر و فولاد به رقابت می پردازند.

امیدواریم اولین شکست استقلال را رقم بزنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مس رفسنجان موفق شد در خانه حریف یعنی صنعت نفت آبادان سه امتیاز شیرین را بگیرد. محسن آذرباد در مورد پیروزی دو بر صفر تیمش به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خیلی سختی بود. صنعت نفت اولین بار بود که هواداران شان را در آبادان در اختیار داشتند و فشار زیادی به ما آوردند، ما هم فوق العاده کار کردیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

او در مورد اینکه در یکی دو بازی اخیر موفق به دادن پاس گل نشده و فاصله اش با سعید صادقی در جدول زیاد شد ادامه داد: اشکالی ندارد. من روز اول هم  گفتم مهدی ترابی دارد در پرسپولیس بازی می کند و گل گهر هم تیم خوبی است. سعید یکی از بهترین بازیکنان ایران است و خوشحالم که روز گذشته پاس گل داد و من هم تمام تلاشم را می کنم که بتوانم این عنوان را به دست بیاورم اگر قسمت باشد به این عنوان دست پیدا می کنم و اگر هم نباشد مهم نیست.

کاپیتان مس رفسنجان در مورد درگیری عجیب دو بازیکن خودی شان منشا و حسینی عنوان کرد: مشکل خاصی نیست در فوتبال از این اتفاقات می افتد ولی ما رفیق هستیم. مشاهده کردید که منشا دقیقه آخر بازی کرد و گل هم زد.

آذرباد در مورد قرار گرفتن در رده ششم جدول و فاصله کم امتیازی با تیم گل گهر و فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: تا روز آخر این رقابت  وجود دارد. هر کس بتواند در این دو بازی بهتر باشد می‌تواند رتبه چهارم و پنجم را به دست بیاورد.

وی در مورد دیدار هفته آینده با تیم قهرمان لیگ گفت: بازی سختی داریم و امیدواریم اولین شکست تیم استقلال را در رفسنجان به آن ها تحمیل کنیم.

آذرباد در مورد اینکه می‌تواند دروازه استقلال را باز کند یا خیر افزود: بی شک این اتفاق خواهد افتاد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان