//
کدخبر: ۳۵۲۲۴۰ //

شکایت پرسپولیس از کسانی که به یحیی حمله کردند/ کسب مقام و سه امتیاز به چه قیمت؟

معاون باشگاه پرسپولیس با انتقاد از اتفاقات رخ داده در جریان بازی این تیم مقابل تراکتور گفت: شب سیاهی در فوتبال ما رقم خورد و نباید اجازه برگزاری این بازی را می‌دادند.

شکایت پرسپولیس از کسانی که به یحیی حمله کردند/ کسب مقام و سه امتیاز به چه قیمت؟
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس در پی اتفاقات رخ داده بازی این تیم با تراکتور در تبریز و ناتمام ماندن این دیدار گفت: این اتفاقات به خاطر عدم درایت دوستان رقم خورد. ۳۰ درصد ورزشگاه باید بلیت فروشی می‌شد. ناظر بازی چرا اجازه داد بازی برگزار بشود؟ از قبل از شروع مسابقه این اتفاقات رخ داد و داور مجبور شد مسابقه را قطع کند.

وی خاطرنشان کرد: کسب مقام و سه امتیاز به چه قیمت؟ به قیمت جان چند جوان؟ اگر یکی از آن سنگ‌ها به سر و چشم یکی می‌خورد چه کسی پاسخگو می‌شد؟

معاون باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مگر یگان ویژه بازدید بدنی از تماشاگران ندارد؟ آن حجم از سنگ چطور وارد ورزشگاه شده بود؟ مگر سرمربی محترم تراکتور نرفت جو را آرام کند؟

محمدی با بیان اینکه اتفاقات این مسابقه قبل از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی شروع شده بود، یادآور شد: از قبل از شروع بازی، یحیی گل محمدی رفت تا زمین را چک کند. از همانجا اتفاقات رقم خورد. نباید اجازه برگزاری مسابقه را می‌دادند. اگر این‌طور است پس چرا جلسه می‌گذارند و دستورالعمل می‌دهند؟ شب قبل از بازی آقای پیروانی (مدیر پرسپولیس) گفته بود فقط ۳۰ درصد از ورزشگاه باید تماشاگر داشته باشد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود تبریزی‌ها نتوانستند جلوی حضور هواداران را در ورزشگاه بگیرند، اظهار کرد: اگر نتوانستند، نباید مسابقه را برگزار می‌کردند. وقتی میهمان هستیم، آنها مسئول هستند که مسئولیت امنیت بازی را بر عهده بگیرند.

معاون باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص بیانیه باشگاه تراکتور و اینکه بازیکنان پرسپولیس را عامل تحریک تماشاگران دانسته بودند، خاطرنشان کرد: متاسفانه تراکتور بیانیه‌ای داد که فکر می‌کنم با توجه به اسناد موجود فقط قصد فرافکنی داشتند. معلوم است چه اتفاقی رخ داده است و داور این اتفاقات را در گزارش خود می‌آورد.

محمدی ادامه داد: مشکل ما با مردم شریف تبریز و آذربایجان نیست. ما آنجا هوادار داریم. حتی می‌خواستیم بازی با سپاهان را در تبریز برگزار کنیم ولی یک چیزهایی از دستمان خارج است.

وی با بیان اینکه ناظر بازی باید جلوی برگزاری مسابقه پرسپولیس - تراکتور را می‌گرفت، گفت: پیروزی به چه قیمتی؟ اگر اتفاقی می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟ سال‌ها پیش که در اصفهان اتفاقی افتاد و سرباز احمدی چشمش را از دست داد. این اتفاقات دفعه اول و دوم نیست. از کمیته انضباطی می‌خواهیم به شدت با این اتفاقات برخورد کنند.

معاون باشگاه پرسپولیس که با برنامه «ورزشگاه» گفتگو می‌کرد، ادامه داد: شب سیاهی در فوتبال ما رقم خورد. نتیجه آنقدر که برای ما مهم بود برای تراکتور نبود. چرا این اتفاق می‌افتد؟

محمدی همچنین از شکایت باشگاه پرسپولیس از ضاربان یحیی گل محمدی و بعضی از مسئولان تیم تراکتور خبر داد و گفت: از کمیته انضباطی می‌خواهیم به این قضیه رسیدگی کند تا شامل مرور زمان نشود. انعکاس این اتفاق در عرصه بین المللی هم برای ما خوب نیست.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص عکس العمل امید عالیشاه کاپیتان این تیم به سنگ اندازی هواداران تراکتور و پرتاب سنگ به سمت سکوها هم گفت: عالیشاه که سنگ را از خانه‌اش نیاورده بود. ترابی، رضاییان و عالیشاه هر موقع برای کرنر به گوشه زمین رفتند، تماشاگران سنگ انداختند. اینها هم جوان هستند. البته عالیشاه سنگ را به سمت کسی پرتاب نکرد. او فقط سنگ را بیرون انداخت. این‌طور نبود که به سمت تماشاگران بیاندازد. سئوال این است که چرا این سنگ‌ها داخل استادیوم آمده بود؟ باید یک نفر پاسخ بدهد. چرا این حجم از تماشاگر آمده بود؟ چرا ناظر اجازه برگزاری بازی داد؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان