//
کدخبر: ۳۵۱۹۴۹ //

اختصاصی/ هوادار - نساجی قائمشهر/ دیدار تشریفاتی برای کسب‌ جایگاه بهتر

دیدار تشریفاتی هوادار و نساجی مازندران امروز در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر برگزار می شود.

اختصاصی/ هوادار - نساجی قائمشهر/ دیدار تشریفاتی برای کسب‌ جایگاه بهتر
به گزارش فرتاک نیوز،

امـروز در تهران یک بازی از هفته‌ بیست و هشتم لیگ برتر بین تیم های هوادار و نساجی قائمشهر برگزار می شود که این مسابقه حساسیت خاصی برای هر دو تیم ندارد. 

هوادار تهران یکی از تیم های شگفتی ساز لیگ است که در اولین سال حضورش توانسته نتایج خوبی کسب کند و در جمع تیم های بالای جدول قرار بگیرد. شاگردان رضا عنایتی در رتبه هشتم قرار گرفته اند و به دنبال حفظ جایگاه و حتی ارتقا دادن به آن هستند. این تیم بی حاشیه اگر بتواند در اولین سال حضورش تک رقمی باقی بماند، قطعا دست به کار بزرگی زده و باید به کادر فنی جوانش خسته نباشید گفت. تیمی که اسمش هوادار است، ولی طرفدار خاصی ندارد.

اما در سوی مقابل، نساجی یکی از تیم های پرحاشیه لیگ محسوب می شود که از هواداران بیشماری برخودار است و قهرمانی جام حذفی را نیز به یدک می شود. قهرمان جام حذفی ایران بدون سرمربی پرحاشیه اش به مصاف تیم هوادار می رود تا جایگاه مناسبی را در جدول به دست بیاورد. گرچه نساجی از خطر سقوط رهایی پیدا کرده و خیالش از بقا راحت است، ولی قرار گرفته در میان های جدول می تواند اعتبار این تیم را در مسابقات بالاتر ببرد. حال اینکه قهرمان جام حذفی بدون ساکت الهامی در دومین بازی اش چه نتیجه ای را کسب خواهد کرد امروز مشخص می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان