//
کدخبر: ۳۵۱۷۶ //
2گل زده در 2 نیم‌فصل برای آلانیا اسپور و نفت تهران !

بنای کاخ آرزوها که فوندانسیونش درست نیست/ شهباززاده معمار این عمارت نیست

با جدایی کاوه رضایی از استقلال، حالا سجاد شهباززاده که به این تیم بازگشته امید اول گلزنی نزد هواداران این تیم در لیگ هفدهم است.

بنای کاخ آرزوها که فوندانسیونش درست نیست/ شهباززاده معمار این عمارت نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

سجاد  فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشته و در دو نیم‌فصل برای آلانیا اسپور و نفت تهران فقط 2 گل زده اما هواداران استقلال از او خاطرات خوبی دارند و امیدوارند سجاد دوباره تبدیل به بهترین گلزن این تیم شود. اما واقعا شهباززاده در استقلال چقدر می‌تواند موفق شود و آبی ها چقدر باید از او انتظار داشته باشند؟

 

شهباززاده در بهترین فصلش توانست در لیگ چهاردهم 12 گل برای استقلال بزند. آماری که اگرچه برای یک مهاجم بد نیست اما اصلا راضی کننده هم نیست. ضمن این که او در تمام این سال‌ها یعنی 5 فصل در سایپا و 2 فصل در استقلال، فقط یک بار توانست تعداد گل‌های خود را دو رقمی کند. اما مهاجمی مثل آرش برهانی در فاصله لیگ‌های هشتم تا دهم در هر 3 فصل توانست بیش از 10 گل برای استقلال بزند و البته در لیگ هشتم هم با 20 گل آقای گل شود.

 

آماری که از شهباززاده در سال‌های اخیر به جا مانده خیلی امیدوارکننده نیست. در واقع اگر استقلال و منصوریان فقط روی گلزنی او حساب کنند اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند. واقعیت این است که شهباززاده مثل برهانی و عنایتی نیست که یک تنه بار خط حمله تیمش را بر دوش بکشد و منصوریان نباید از او به اندازه این دو بازیکن انتظار داشته باشد.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان