//
کدخبر: ۳۵۱۷۱۷ //

خیانت رئیس بارسلونا به همتای رئالی/ دوستی با دشمن بزرگ سوپرلیگ اروپا!

متحدان پروژه سوپرلیگ اروپا احتمالاً دچار جدایی و تفرقه خواهند شد.

خیانت رئیس بارسلونا به همتای رئالی/ دوستی با دشمن بزرگ سوپرلیگ اروپا!
به گزارش فرتاک نیوز،

قرار است خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا و الکساندر چفرین رئیس یوفا، در حاشیه فینال لیگ قهرمانان اروپا در بخش زنان، با هم ملاقات کنند.

دو تیم فوتبال زنان بارسلونا و لیون به دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در بخش زنان راه‌یافته اند و تا چند روز دیگر در تورین به مصاف هم خواهند رفت تا قهرمان فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ مشخص گردد.

در دیدار نهایی خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به همراه رئیس باشگاه لیون مهمانان ویژه یوفا خواهند بود و در کنار رئیس یوفا بازی را از تماشا نزدیک تخواهند کرد.

روزنامه موندو دیپورتیوو نوشته که لاپورتا در حاشیه این بازی ملاقاتی با الکساندر چفرین خواهد داشت و تلاش خواهد کرد تا اختلافات این سازمان با باشگاه بارسلونا را کاهش دهد و شرایط را آرام‌تر کند.

پس از مطرح شدن پروژه سوپر لیگ رابطه یوفا با سه باشگاه بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس بسیار تیره شده و لاپوتا می‌خواهد فضا را آرام کند زیرا بارسا با توجه به شرایط بد مالی و اقتصادی نباید به دنبال حواشی بیشتر باشد.

کارشناسان باور دارند که چفرین در تلاش برای منصرف کردن بارسا از حضور در پروژه سوپر لیگ است و اگر چنین شود و این تیم کنار بکشد، لاپورتا به فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید که رابطه خوبی با او دارد، خیانت خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۷۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان