//
کدخبر: ۳۵۱۳۳۹ //
پیام محسنی مربی تیم آریو اسلامشهر عنوان کرد؛

برای هدفمان که رسیدن به لیگ دو است تا آخرین بازی لیگ میجنگیم

تنها برای رسیدن به لیگ دو به آریو آمده ایم

برای هدفمان که رسیدن به لیگ دو است تا آخرین بازی لیگ میجنگیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 پیام محسنی مربی تیم آریو اسلامشهر که با حضور محمد سنجری به عنوان مربی به کادرفنی این تیم اضافه شد در گفتگویی با فرتاک ورزشی در خصوص اهدافش با اسلامشهری ها گفت : 

مربی تیم آریو اسلامشهر در ابتدای صحبت هایش افزود : بعد از حضور چندین ساله در لیگ دسته سوم کشور حضور در تیم آریو اسلامشهر تجربه ایی جذاب و دوست داشتنی برای شخص خودم بود زیرا اتحاد همدلی و اشتیاق پیروزی را در بازیکنان این تیم بیشتر از هر جایی دیگر میدیدم و این خود انگیزه دو چندانی برای کار کردن به ما میدهد.

محسنی در ادامه صحبت هایش عنوان کرد : از روزی که به این تیم آمدیم تنها یک هدف را برای خود بازیکنان تیم آریو در نظر گرفتیم و آن هم صعود به لیگ دسته دوم کشور خواهد بود و برای رسیدن به این هدف تا آخرین بازی لیگ خواهیم جنگید.

مربی سابق تیم پاراگ گفت : خداروشکر از روزی که تیم را تحویل گرفتیم با همت بازیکنان و کادرفنی نتایج خوبی کسب کردیم و موفق شدیم به صدر جدول برسیم اما خوب در آخرین بازی نیم فصل نخست صدر را از دست دادیم که خداروشکر فرصت جبران باقی است و خیلی زود مجددا به صدر جدول باز خواهیم گشت.

محسنی در پایان خاطر نشان کرد : تشکر ویژه میکنم از مدیرعامل محترم باشگاه آریو اسلامشهر و امیدوار هستم با حمایت همه جانبه مسئولان شهرستان اسلامشهر بتوانیم نماینده ایی در شان این شهرستان بزرگ در فوتبال کشور باشیم .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان