//
کدخبر: ۳۵۰۹۷۰ //

تلاش رامین برای عذرخواهی سریع از یحیی (عکس)

این اولین تعویض رامین رضاییان بعد از بازگشت به پرسپولیس بود که لحظاتی جنجالی را در ورزشگاه فولادشهر رقم زد.

تلاش رامین برای عذرخواهی سریع از یحیی (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

در این 5 سالی که رامین رضاییان عضو تیم پرسپولیس نبوده، او تغییرات زیادی کرده، باتجربه‌تر و پخته‌تر شده و احتمالا بهتر می‌تواند احساسات خودش را کنترل کند اما در لحظه‌ای که رنگ قرمز شماره 27 را روی تابلوی تعویض دید، به شکلی عجیب از ترک زمین سر باز زد.

این تعویض در حالی انجام شد که رامین رضاییان در سمت راست قصد داشت که توپ را روی دروازه ارسال کند و وقتی دستور خروج از زمین را دریافت کرد، از فاصله 55 متری تلاش داشت تا به کادرفنی سرخپوشان درخواست خود را بفهماند: لطفا بگذارید این ضربه ایستگاهی را بزنم و بعد از زمین بیرون بروم!

رضاییان در 8 بازی قبلی پرسپولیس فیکس بود و حتی یک دقیقه هم روی نیمکت ننشست و حالا در لحظه اولین تعویض، برخوردی را از خود نشان داد که نه تنها برای طرفداران این تیم بلکه برای یحیی گل‌محمدی و دستیارانش هم به هیچ وجه قابل قبول نبود و جلوتر از همه، کریم باقری زمانی که رامین به نیمکت رسید، با او برخورد کرد.

اما به نظر می‌رسد این ماجرا خیلی زود به پایان رسید و رضاییان با مصاحبه صریح در میکسدزون و معذرت خواهی از کادرفنی، همه چیز را ختم به خیر کرد تا پرسپولیس از یک حاشیه جدید در روزهای پرماجرایش نجات پیدا کند.

3iejfs34

او در مورد این صحنه توضیح داد: «مثل همه هواداران من هم دوست داشتم پرسپولیس گل بزند و آن لحظه حس خوبی به آن ضربه کاشته داشتم. وقتی هم کنار زمین آمدم، همین را گفتم. شاید آن لحظه باید احساساتم را کنترل می کردم. اگر رفتار من باعث ناراحتی کادرفنی شد، عذرخواهی می کنم. امروز خیلی تحت فشار بودیم و من دوست داشتم به تیم کمک کنم. دو امتیاز را از دست دادیم، در حالی که راحت می توانستیم سه امتیاز را بگیریم.»

حالا رضاییان خود را آماده چهارمین پاس گل خود می‌کند و امیدوار است که در چهار بازی پایانی فصل نقشی را که یحیی می‌خواهد در دفاع و حمله از خود ایفا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۹۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان