//
کدخبر: ۳۵۰۸۷۹ //

رمضانی: برای رسیدن به پیراهن استقلال خیلی سختی کشیدم/بهترین روز زندگیم را سپری کردم

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید، برای رسیدن به پیراهن این تیم تلاش زیادی کرده است.

رمضانی: برای رسیدن به پیراهن استقلال خیلی سختی کشیدم/بهترین روز زندگیم را سپری کردم
به گزارش فرتاک نیوز،

آرمان رمضانی بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره گلزنی‌اش مقابل شهرخودرو در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: یکی از شب‌های خوب زندگی من و هواداران باشگاه استقلال بود. وقتی وارد زمین شدم، انرژی خوبی از هواداران دریافت کردم و انگیزه خوبی داشتم که بتوانم گلزنی کنم. لطف و خدا و تلاش بازیکنان بود که توانستم گل بزنم و هوداران خوشحال از استادیوم بیرون بروند.

او درباره انتقالش از پرسپولیس به استقلال گفت: اوایل شرایط برای من خیلی سخت بود اما همه این انرژی مثبت را دادند و من را پذیرفتند و این انگیزه در من ایجاد شد تا جواب محبت‌شان را بدهم. می‌دانستم اگر کسی با تمام وجودش تلاش کند، خدا مزد زحماتش را می‌دهد. برای رسیدن به پیراهن استقلال خیلی تلاش کردم و سختی کشیدم و هر موقع برای تیم به میدان می‌روم، سعی می‌کنم این پیراهن را برای خودم حفظ کنم و هر زمانی که در زمین هستم، تا جایی که ممکن است سعی می‌کنم به تیم کمک کنم.

رمضانی درباره 4 بازی باقی‌مانده استقلال در رقابت‌های لیگ برتر، خاطرنشان کرد: هنوز چیزی تمام نشده و فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. همان‌طور که کادر فنی و آقا فرهاد تاکید دارند، 4 بازی باقی مانده است و باید این بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم و رکورد را حفظ کنیم و با بهترین امتیاز و شرایط موجود، عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.
بازیکن تیم فوتبال استقلال خطاب به هواداران تیمش گفت: از هواداران تشکر می‌کنم. از روز اولی که اینجا آمدم، انرژی مثبت دادند و بازی با شهرخودرو، قطعا بهترین روز زندگی من بود چون خیلی هوادار آمده بود و وقتی واکنش هواداران و ویدیوها را دیدم، از ته دلم خوشحال شدم و خدا را شکر که هواداران خوشحال به خانه‌هایشان رفتند.

رمضانی درباره تقابل تیمش مقابل فولاد در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: فولاد تیم خوبی است و بازی کردن در زمین فولاد، شرایط خاص خودش را دارد. ما با تمام توان خود برای پیروزی به میدان می‌رویم و این را کادر فنی و هواداران از ما می‌خواهند. امیدوارم خدا کمک کند دست پر برگردیم و شرمنده هواداران نشویم.
انتهای پیام

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان