//
کدخبر: ۳۵۰۸۱۴ //
یک زمان لواندوفسکی را هم فروختیم

واکنش واتسکه به جدایی هالند؛ بهتر از او را می‌گیریم

هانس یوآخیم واتسکه، مدیر دورتموند جدایی ارلینگ هالند را اجتناب ناپذیر عنوان کرد و گفت که دورتموند بدون او نیز به حیات خود ادامه خواهد داد.


واکنش واتسکه به جدایی هالند؛ بهتر از او را می‌گیریم
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه انگلیسی «اتلتیک» روز گذشته خبر داد که باشگاه منچسترسیتی به توافق شخصی با ارلینگ هالند رسیده و این هفته با فعال کردن بند فسخ این مهاجم نروژی او را به‌خدمت خواهد گرفت. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر می‌دهد که هالند 21 ساله روز گذشته تست‌های پزشکی منچسترسیتی را پشت‌سر گذاشته و سپس به آلمان بازگشته است.

بر اساس ادعای رومانو؛ مدیران باشگاه منچسترسیتی به همتایان خود در باشگاه بوروسیا دورتموند اطلاع داده‌اند قصد دارند بند فسخ هالند را فعال کنند. همچنین این خبرنگار ایتالیایی خبر داد که برخلاف شایعات منتشرشده که دستمزد این مهاجم نروژی در من‌سیتی را 500 هزار پوند در هفته تخمین زده‌اند، دستمزد او بیشتر از دستمزد کوین دی‌بروین که 375 هزار پوند در هفته است، نخواهد بود. قرارداد هالند با منچسترسیتی تا سال 2027 اعتبار خواهد داشت.

در هر صورت کار انتقال را باید تمام شده دانست و پس از آخرین بازی فصل دورتموند که شنبه هفته آینده خواهد بود، خبر رسمی‌اش اعلام می‌شود.

هانس یوآخیم واتسکه، مدیر دورتموند در مصاحبه با "CNN" و در واکنش به جدایی هالند گفت:« فروش، تنها راه برای ماست چون وقتی بازیکنی خیلی خوب کار می‌کند، باید با باشگاه‌های بزرگ، متمول و الیگارشی‌ها و کشورهای عربی(مالکان سیتی و پی‌اس‌جی) بجنگیم و ما نمی‌توانیم در این مبارزه پیروز شویم، اما می‌توانیم با یک بازیکن 18 ساله مانند جود بلینگهام پیروز شویم، چون این بازیکنان عاشق بازی برای بوروسیا دورتموند هستند و ما همیشه 80هزار تماشاگر داریم. جو بسیار خوبی است و باشگاه می‌داند چگونه با بازیکنان جوان رفتار کند.»

 

 

واتسکه ادامه داد:« این روش ماست و بله، ما یک بخش خوب داریم که هر روز بازیکنان جوان را زیر نظر دارد، اما همچنین بسیار مهم است که اگر بازیکنانی را در آکادمی دارید، آنها را رو به پیشرفت سوق دهید و فکر می‌کنم که بیشتر اوقات جواب می‌دهد. البته گاهی اوقات، کمی هیجان انگیز است. مثلا زمانی که متس هوملز در سال 2016 به من گفت که پس از هفت یا هشت سال باشگاه را ترک می‌کند، برای من هیجان انگیز بود، زیرا مدت زمان طولانی سپری شده بود و ما رابطه بسیار خاصی داشتیم. اما گاهی اوقات بازیکنان یک، دو، سه سال در دورتموند هستند و در آن دوره احساسات آنقدرها عمیق نیست و آمدن و رفتن بازیکنان طبیعی است. گاهی اوقات معامله خوبی رقم می‌خورد و گاهی اوقات نه. وقتی دمبله را پس از مدت کوتاهی به بارسلونا فروختیم، فروش بسیار خوبی بود. وقتی رابرت لواندوفسکی مجانی رفت، معامله خوبی نبود، اما فوتبال همین است.»

 

 

جدایی هالند:« این یک تصمیم برای ارلینگ است. شما یک بند خروج دارید و باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید آن را فعال کنید یا نه، وقت دارید تا تصمیم خود را به ما بگویید. زمانی که زمانش فرا برسد، این اتفاق رخ خواهد داد. اما دورتموند 113 سال است که در فوتبال حضور دارد و 111 سال آن بدون هالند بوده است. ما روبرت لواندوفسکی را داشتیم و سپس او در سال 2014 رفت، اما ما در سال‌های 2015، 2016، 2017 ... تا الان فوتبال خوبی بازی می‌کردیم. سپس اوبامیانگ و بعد هالند آمدند و مطمئن باشید که بعد از ارلینگ، ما 100درصد ستاره بعدی را پیدا خواهیم کرد که شاید بهتر از او نیز بشود.»

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۸۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان