//
کدخبر: ۳۵۰۶۴۱ //

هالند در یک‌قدمی پیوستن به منچسترسیتی

باشگاه منچسترسیتی با مهاجم گلزن بوروسیا دورتموند به توافق رسید.

هالند در یک‌قدمی پیوستن به منچسترسیتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 ارلینگ هالند که جدایی‌اش از بوروسیا دورتموند در پایان فصل جاری قطعی به نظر می‌رسد، مقصد بعدی‌اش لیگ برتر انگلیس است. بر اساس ادعای نشریه انگلیسی «اتلتیک»؛ باشگاه منچسترسیتی با ارلینگ هالند به توافق شخصی رسیده و انتظار می‌رود این باشگاه انگلیسی این هفته با پرداخت رقم فسخ قرارداد مهاجم نروژی، او را رسماً به خدمت بگیرد.

این مهاجم 21 ساله که در پنجره زمستانی 2019 از سالزبورگ به بوروسیا دورتموند پیوست، تاکنون در 88 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 85 گل زده و 23 پاس‌گل را به ثبت رسانده است. ارلینگ که تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، در قراردادش با دورتموند بند فسخی 64 میلیون پوندی (75 میلیون یورویی) وجود دارد.

منچسترسیتی قصد دارد با گلزن دورتموند قراردادی پنج ساله با دستمزد وسوسه‌انگیز 500 هزار پوند در هفته امضا کند. پدر هالند نیز در زمان بازیگری‌اش به مدت سه سال عضو منچسترسیتی بود و در 38 بازی برای این تیم به میدان رفت.

حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ در تازه‌ترین اظهارنظرش در واکنش به شایعه علاقه‌مندی این باشگاه به جذب مهاجم دورتموند به عنوان جایگزینی برای روبرت لواندوفسکی به شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان گفت: چیزی که قطعی است، این است که بایرن مونیخ باشگاه بعدی ارلینگ هالند نخواهد بود.

میشائیل زورک مدیر ورزشی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند هم روز گذشته در خصوص آینده حرفه‌ای هالند به شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» گفته بود: تصور می‌کنم که ما هفته آینده در خصوص آینده ارلینگ شفافیت‌سازی خواهیم داشت.

دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا، لیورپول، رئال مادرید و منچستریونایتد هم نسبت به جذب این بازیکن از بوروسیا دورتموند علاقه‌مند هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۶۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان