//
کدخبر: ۳۵۰۵۶۱ //

۳ هفته پرخاطره پیش‌روی مهدی رحمتی؛ قلعه‌نویی، منصوریان و استقلال!

مهدی رحمتی در این سه هفته با امیر قلعه‌نویی، علیرضا منصوریان و استقلال دیدار خواهد داشت.

3 هفته پرخاطره پیش‌روی مهدی رحمتی؛ قلعه‌نویی، منصوریان و استقلال!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رحمتی در فاصله 5 هفته مانده به پایان فصل سه بازی حیثیتی پیش‌روی دارد. او در این هفته با گل‌گهری بازی دارد که امیر قلعه‌نویی روی نیمکت آن می‌نشیند. سپس با نفتِ علیرضا منصوریان بازی می‌کند. در هفته 28 هم در ورزشگاه آزادی، مهمان استقلال است. 3 مسابقه‌ای که برای رحمتی، بیشتر از جابه‌جایی در جدول رده‌بندی ارزشمند است. 

هفته 26؛ رحمتی - قلعه‌نویی/ به یاد هیس!

شاگردان مهدی رحمتی در آلومینیوم اراک، در این هفته باید با گل‌گهر سیرجان دیدار کنند. مسابقه‌ای که شاید در جدول رده‌بندی اهمیت بالایی نداشته باشد، برای سرمربی دو تیم ولی حیثیتی است. در مورد ریشه اختلاف مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی، علل زیادی مطرح می‌شود. از پوشیدن پیراهن حجازی توسط رحمتی، تا دریافت 4 گل از ملوان؛ همچنین عده‌ای هم فرضیه انتقاد تند قلعه‌نویی نسبت به ضعف مهدی رحمتی در خروج از دروازه را مطرح کردند. در نهایت مشخص نیست به کدام دلیل، ولی در این سال‌ها این دو رابطه خوبی با هم نداشتند. تا جایی که وقتی دعوای دو طرف بالا گرفت و امیر قلعه‌نویی مجبور به ترک استقلال شد، مهدی رحمتی در دیدار دوباره، در ورزشگاه آزادی به سمت نیمکت تراکتور (که آن زمان امیر قلعه‌نویی می‌نشست)، شکلک نشان داد. 

هفته 27؛ رحمتی - منصوریان/ دعوا روی آنتن زنده!

مهدی رحمتی کاپیتان و شماره یکِ استقلالِ منصوریان بود. تا اینکه در هفته پایانی نیم‌فصل، منصوریان در تصمیمی جنجالی او را نیمکت‌نشین کرد. این آغاز درگیری‌های این بود. ماجرایی که به پخش زنده تلویزیونی کشیده شد و سرمربی و کاپیتان، حسابی از خجالت هم درآمدند. منصوریان هم اعلام کرده بود که دیگر نیازی به مهدی رحمتی ندارد و کاپیتان تیمش اجازه جدایی دارد. رابطه این دو بعد از آن، دیگر به حالت سابق برنگشت. بعد از آن ماجرا، اولین تقابل رحمتی و منصوریان به دیدار فصل قبل برمی‌گردد. جایی که منصوریان، هدایت تیم فعلی رحمتی، یعنی آلومینیوم را به عهده داشت و با یک گل پدیده را شکست داد. حالا در تاریخ 24 اردیبهشت، کاپیتان درصدد انتقام از سرمربی قرار دارد. 

 

هفته 28؛ رحمتی - فرهاد/ 10 سال پس از ماجراهای بازوبند!

مسیر قهرمانی استقلال از شکست دادن مهدی رحمتی و تیمش می‌گذرد. در هفته‌ای که استقلال مساوی کرد و پرسپولیس با شکست دادن پیکان، فاصله‌اش با صدرجدول را کاهش داد، آبی‌ها دیگر اجازه لغزش ندارند. یکی از 5 حریف پیش‌روی استقلال، آلومینیوم اراک است. تیمی که مهدی رحمتی روی نیمکت آن می‌نشیند. تنها تقابل فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی به عنوان سرمربی که فصل پیش برگزار شد، گلی به همراه نداشت. دو بازیکنی که در دوران بازیگری، خیلی باهم به مشکل حادی برنخوردند،زمانی‌که مجیدی سرمربی استقلال شد البته کمی شرایط متفاوت شد و اخباری درباره اختلافات این دو چهره منتشر شد. مجیدی یک بار رحمتی را به دلیل بی‌انضباطی جریمه کرد که این ماجرا سروصدای زیادی به پا کرد. رحمتی زمانی که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد، یک پست تبریک برای او گذاشت و در مجموع رابطه این دو را نمی‌توان غیردوستانه قلمداد کرد. با این وجود رحمتی انگیزه زیادی دارد که در بازی با استقلال شایستگی‌های خود را در عرصه مربی‌گری ثابت کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۵۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان