//
کدخبر: ۳۵۰۵۴۴ //

اختصاصی/ جدال مربیان استقلالی در سیرجان و آبادان/ تارتار و سید عباسی برای برای فرهاد و یحیی دردسر درست می کنند؟

هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر روز دوشنبه پیگیری خواهد شد تا جذابیت های ایستگاه های پایانی قهرمانی لیگ برتر خلیج همیشگی فارس بیشتر شود.

اختصاصی/ جدال مربیان استقلالی در سیرجان و آبادان/ تارتار و سید عباسی برای برای فرهاد و یحیی دردسر درست می کنند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بدون تردید هفته بیست وششم نقش تعیین کننده ای در جدول رقابت های لیگ برتر دارد چراکه این هفته، هفته به چالش کشیدن سرمربی ها است. در اصفهان پرسپولیس به مصاف تیم مهدی تارتار می رود که انگیزه خاصی برای شکست دادن تیم سابقش دارد و در تهران نیز تیم قعر جدولی شهرخودرو به مصاف استقلال می رود تا شاید از صدرنشین امتیاز بگیرد.

فجر سپاسی _ نفت مسجد سلیمان/ جنگ بقا‌ در شیراز

دیدار نفت و فجر سپاسی از این حیث از حساسیت بالایی برخوردار است که هر دو تیم در قعر جدول به سر می برند و باتوجه به جان گرفتن شهرخودرو برای ماندن در لیگ برتر تلاش می کنند.

مجتبی سراسیایی و رضا مهاجری درهفته های اخیر با هدف بالا کشیدن فجر سپاسی و نفت هدایت تیم های قعر جدول را به عهده گرفتند و باید دید کدام مربی موفق به این کار خواهد شد؟!

تراکتور تبریز _ هوادار تهران/ عنایتی به دنبال شاخه و شانه کشیدن برای تراکتور

تراکتور تبریز و هوادار تهران درشرایطی به مصاف هم خواهند رفت که هوادار تهران با هدایت عنایتی روند رو به رشدی را در پیش گرفته و پس از کشیدن ترمز تیم های مدعی در نظر دارد تیم های میانه جدول را با چالشی دشوار روبرو کند.

درسوی مقابل ساغلام ازابتدای حضورش روی نیمکت تراکتور انتظارات هواداران را برآورده نکرده و باید دید در مقابل تیم جوان عنایتی مسیر تکراری خود را طی میکند یا خیر؟!

مس رفسنجان _ نساجی مازندران/ پر حاشیه ها به هم رسیدند

 محمد ربیعی و ساکت الهامی در جدالی نفس گیر به مصاف هم خواهند رفت و این دیدار ازاین حیث اهمیت دارد که محمد ربیعی برای نگه داشتن مسی های رفسنجان در فرم ایده آل به نتیجه ای جز سه امتیاز فکر نمی‌کند و ساکت الهامی پس از کسب جام حذفی در تلاش است بازی های باقی مانده را با حداکثر امتیازات پشت سربگذارد تا نساجی جز تیم های بالای جدول باشد.

 

گل گهر سیرجان _آلومینیوم اراک/ جدال شاگرد استاد نه چندان نزدیک!

دیگر دیدار هفته بیست وششم رقابت استقلالی های سابق است و این بار مهدی رحمتی به دنبال شکست تیم پر مهره لیگ برتر است تا همچنان به ادامه روز های خوبش با اراکی ها امیدوار باشد.

امیر قلعه نویی هم که اخیرا امیدوار به بازگشت هفت امتیاز کسر شده است؛ با هدف شکست آلومینیوم راهی میدان می‌شود تا در صورت برگشت 7 امتیاز حساس و پرسر و صدا سیرجانی ها شانس کسب سهمیه لیگ برتر را داشته باشند.

صنعت نفت آبادان _ فولاد خوزستان/ دربی جواد و علیمنصور

 صنعت نفت ابادان و فولاد دربی خوزستان را برگزار خواهند کرد. دو تیمی که از دو مربی استقلالی برخوردار هستند و نمی خواهند این بازی مهم را ببازند.

شاگردان نکونام در یک قدمی طلایی پوشان برای رسیدن به جایگاه سوم قرار دارند و برزیلی های ابادان نیز تصمیم دارند با گرفتن سه امتیاز در جمع پنج تیم برتر قرار بگیرند. حال اینکه کدام مربی دربی حساس را برنده می شود، باید صبر کرد.

پیکان  _ سپاهان / محرم از پیکان فقط سه امتیاز می خواهد

مجتبی حسینی و نوید کیا هر دو برای فرار از بحران و جبران نتایج گذشته به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار ازاین حیث حائز اهمیت است که تکلیف طلایی پوشان برای تعیین جایگاهشان در  جدول را مشخص می کند و پیکان را هم به رده های بالاتر می‌رساند.

بدون تردید پیکان مقابل تیم هجومی نویدکیا کار دشواری خواهد داشت، اما از انگیزه و دوندگی شاگردان مجتبی حسینی نباید چشم پوشی کرد که می تواند کار محرم را دشوار تر از قبل کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۵۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان