//
کدخبر: ۳۵۰۵۳۳ //

باشگاه شهرخودرو: مدیران پرسپولیس در فضای مجازی و رسانه‌ها گشت و گذار می‌کنند

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال شهر خودرو توضیحاتی را در خصوص پرونده طلب این باشگاه از پرسپولیس ارائه کرد.

باشگاه شهرخودرو: مدیران پرسپولیس در فضای مجازی و رسانه‌ها گشت و گذار می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

نیما شهیدی در نشست خبری سرمربی شهرخودرو پیش از بازی با استقلال در خصوص طلب این باشگاه از پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع شدت گرفته و دست به دست می‌شود. فضای مجازی و رسانه‌ها جای مناسبی برای حل و فصل این پرونده نیست. به دوستانمان در باشگاه پرسپولیس توصیه می‌کنم به جای گشت و گذار در فضای مجازی، رسانه‌ها و بیانیه نوشتن این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌ در دنیای حقیقی حل کنند. بیایند با مدیران باشگاه ما جلسه بگذارند و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کنند.

وی افزود: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس عنوان کرده که 3 میلیارد تومان پول به باشگاه شهرخودرو داده‌اند و پیرو صحبت‌هایش هم با حالت تهدیدآمیز گفته بود اگر لازم باشد اسناد مربوط به آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم رسانه‌ای می‌کنند. اگر باشگاه 3 میلیارد داده، باشگاه شهر خودرو از این مسأله استقبال می‌کند. از این اسناد استقبال می‌کند، مبلغی که آنها پرداخت کرده‌اند علیرغم توافق انجام شده، تاکنون 2 میلیارد و 500 بوده، اگر 3 میلیارد داده‌اند ما هم منتظریم که اسنادش را‌‌‌‌‌‌‌‌ رسانه‌ای کنند.

شهیدی گفت: سوالی که از باشگاه ما در خصوص پرونده پرسپولیس مطرح می‌شود این است که هیچ توافقی با این باشگاه انجام نشده، توافق منوط به پرداخت کامل این 10 میلیارد است. تا زمانی که باشگاه پرسپولیس به تعهداتش در خصوص این طلب عمل نکند، هیچ توافقی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به رسمیت نمی‌شناسیم و باشگاه شهرخودرو این حق را‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد که از هر طریقی برای وصول این طلب اقدام کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۵۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان