//
کدخبر: ۳۵۰۴۲ //

دنی آلوس به منچسترسیتی می رود؟

رسانه های ایتالیایی و انگلیسی ادعا کردند که دنی آلوس، مدافع باتجربه برزیلی، تنها بعد از یک فصل حضور در یوونتوس، در آستانه پیوستن به منچسترسیتی قرار دارد.

 دنی آلوس به منچسترسیتی می رود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

دنی آلوس در تابستان سال قبل با انتقالی آزاد از بارسا به یوونتوس پیوست اما گفته می شود او خواهان تمدید قراردادش برای مدت طولانی تری است اما یوونتوسی ها تمایلی به این کار ندارند.

 

البته ویدئویی که گونسالو ایگواین در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و در آن از دنی آلوس خداحافظی کرد هم شایعات جدایی این مدافع 34 ساله را قوت بخشید؛ هرچند مهاجم آرژانتینی خیلی زود این ویدئو را پاک کرد و  دنی آلوس هم اعلام کرد این ویدئو برای یک برنامه تلویزیونی ضبط شده بود.

 

اکنون سایت گل و روزنامه کوریره دلو اسپورت ادعا کردند که دنی آلوس در آستانه توافق با منچسترسیتی قرار دارد و احتمالا بار دیگر زیر نظر پپ گواردیولا بازی خواهد کرد.

 

همچنین یوونتوسی ها هم در حال مذاکره با سیتی هستند تا با بالاترین مبلغ ممکن این مدافع باتجربه را بفروشند. آلوس در 33 دیداری که در فصل اخیر برای یووه انجام داد، 6 گل زد و 7 پاس گل داد.

 

شایعاتی در مورد رفتن دنی آلوس به چلسی و منچستریونایتد هم وجود داشت اما کار کردن دوباره با گواردیولا برای این مدافع برزیلی بسیار وسوسه کننده تر است.

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان