//
کدخبر: ۳۵۰۳۹۲ //

درخشش به موقع در خط دفاع پرسپولیس؛ پرنده‌ای به نام نعمتی

علی نعمتی تقریبا تنها خرید تابستانی پرسپولیس است که توانسته در این فصل تقریبا انتظارات را از خودش برآورده کند.

درخشش به موقع در خط دفاع پرسپولیس؛ پرنده‌ای به نام نعمتی
به گزارش فرتاک نیوز،

اختلاف پرسپولیس و استقلال در صدر جدول لیگ برتر، این هفته کمتر شد و یحیی گل‌محمدی و تیمش به 4 امتیازی استقلال رسیدند. موضوعی که امیدهای اندک آن‌ها برای رسیدن به قهرمانی را زنده نگه می‌دارد. پرسپولیسی‌ها این هفته، روبروی پیکان قرار گرفتند. تیمی که هفته قبل استقلال را متوقف کرده بود و این هفته، قصد داشت همین کار را مقابل پرسپولیس هم انجام دهد. اخراج امید عالیشاه در نیمه اول، کار پرسپولیس را برای رسیدن به پیروزی سخت کرد اما مدافعان این تیم 58 دقیقه، با یک بازیکن کمتر دروازه‌شان را بسته نگه داشتند و گل دوم را هم زدند.

چهره ویژه پرسپولیس در این مسابقه، علی نعمتی بود. بازیکنی که در دفاع، نقش پررنگی روی کلین‌شیت پرسپولیس 10 نفره داشت و خودش، گل دوم تیم را هم زد. نعمتی که این مسابقه در کنار جلال حسینی به میدان رفته بود، طبق آمار متریکا 7 بار توانست عملکرد دفاعی موفق داشته باشد. آماری که بیشترین تعداد، بین همه بازیکنان زمین محسوب می‌شود. جالب اینجاست در حمله هم با زدن دو ضربه که یکی از آن‌ها داخل چارچوب بود، بعد از شرزود تمیروف و در کنار حامد پاکدل، موثرترین مهره هجومی پرسپولیس هم بود.

گل نعمتی به پیکان، دومین گل او در این فصل است. پیش از این مسابقه، نعمتی در دربی تهران تک گل تیمش را زد. گلی که اگر پرسپولیسی‌ها چند دقیقه بیشتر توانایی محافظت از آن را داشتند، حالا به قهرمانی امیدوارتر بودند. هر دو گل نعمتی، روی ضربات شروع مجدد و ارسال‌های رامین رضاییان زده شده‌اند. او این فصل، 16 بازی از 25 بازی لیگ فیکس بوده و پرسپولیس، در هیچکدام از این بازی‌ها نباخته است. نعمتی از زمان پوشیدن پیراهن پرسپولیس، فقط یک بار و در جام حذفی مقابل آلومینیوم، شکست به عنوان بازیکن ثابت را تجربه کرد.

بیشتر خریدهای تابستانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم، ناامید کننده بوده‌اند. علی نعمتی را می‌توان با توجه به عملکردش خرید ناموفقی ندانست و احتمالا در فصل‌های آینده هم، قرار است یکی از ستون‌های دفاعی پرسپولیس باقی بماند. بازیکنی که حالا علاوه بر عملکرد دفاعی خوب، با گل‌های حساسش هم به کمک سرخپوشان می‌آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۳۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان