//
کدخبر: ۳۵۰۱۲۵ //

استقلال با حضور این بازیکن نمی بازد

شاید هواداران استقلال آخرین بازی که با حضور روزبه چشمی در لیگ برتر واگذار کرده‌اند را به خاطر نداشته باشند.

استقلال با حضور این بازیکن نمی بازد
به گزارش فرتاک نیوز،

روزبه چشمی یکی از بازیکنان دارای قابلیت بازی در چند پست مختلف است که روز گذشته در مصاف با سپاهان در قلب خط دفاعی استقلال از سوی فرهاد مجیدی به کار گرفته شد و توانست یکی از بهترین نمایش‌های خود در طول لیگ بیست و یکم را به اجرا بگذارد و در برابر برترین خط حمله لیگ، کم‌اشتباه و موفق در ترکیب آبی‌ها حاضر شد.

جالب آن‌که چشمی که در ابتدای فصل به جمع بازیکنان استقلال بازگشت و به حضور کوتاه‌مدت خود در لیگ قطر پایان داد، ماه‌هاست طعم شکست با آبی‌ها را در لیگ برتر نچشیده است.

هر چند که استقلالِ لیگ بیست و یکم شکست‌ناپذیر بوده اما رکورد چشمی فراتر از رکورد شکست‌ناپذیری این فصل آبی‌هاست، او بعد از آن‌که در لیگ نوزدهم در لباس استقلال مقابل فولاد شکست خورد، دیگر همراه این تیم در رقابت‌های داخلی (لیگ برتر و جام حذفی) در جریان مسابقه مغلوب نشده است!

 

در واقع از آخرین شکست چشمی همراه استقلال در بازی‌های داخلی فوتبال ایران، 29 مسابقه می‌گذرد و او حدود 680 روز است که همراه استقلال در لیگ برتر و جام حذفی در جریان بازی‌ها شکستی را تجربه نکرده است که رکوردی ویژه و جالب‌توجه برای مدافع-هافبک 28 ساله آبی‌ها به شمار می‌رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۱۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان