//
کدخبر: ۳۵۰۰۵۹ //

کربکندی: استقلال و سپاهان نشان دادند که نمی‌خواهند مقابل هم شکست بخورند

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید دو تیم استقلال و سپاهان تلاش کردند بازنده نباشند و احتیاط می‌کردند.

کربکندی: استقلال و سپاهان نشان دادند که نمی‌خواهند مقابل هم شکست بخورند
به گزارش فرتاک نیوز،

رسول کربکندی درباره تساوی یک بر یک استقلال و سپاهان اظهار کرد: بازی پر برخورد و فیزیکی بود که بازیکنان دو تیم کارت‌های زرد زیادی گرفتند. بازی نزدیکی بود و هر دو تیم تلاش کردند بازنده بازی نباشند. این بازی نسبت به بازی‌های دیگر لیگ بد نبود. در نیمه اول هر دو تیم توانستند گل‌زنی کنند و در نیمه دوم تلاش دو تیم نتیجه نداد.

او ادامه داد: بازی در خانه سپاهان بود و امتیاز گرفتن از این بازی برای استقلال بسیار مهم بود. در اواخر بازی مشخص بود که آن‌ها به یک امتیاز راضی بودند. البته موقعیت‌ها و مالکیت هر دو تیم تقریبا یکسان بود. این تساوی به نفع پرسپولیس شد. این امتیاز می‌توانست حیاتی باشد. در کل می‌شود گفت بازی نسبتا خوبی بود چون هر دو تیم موقعیت سازی می‌کردند.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که سپاهانی‌ها خوش شانس بودند که گل نخوردند، گفت‌: اشتباهات می‌توانست به سپاهان ضربه بزند. در مجموع تساوی یک نتیجه عادلانه بود. هر دو تیم دوست داشتند برنده باشند اما با این جال تلاش می‌کردند که بازنده نباشد. احتیاط می‌کردند که شکست نخورند. این احتیاط محسوس نبود اما نشان دادند که نمی‌خواهند شکست بخورند. حفظ توپ و بازی یک ضرب و دو ضرب هر دو تیم خوب بود.

او درباره ادامه فصل برای سپاهان گفت: برای بازی‌های باقی مانده هیچ تغییری منطقی نیست چون مفید نخواهد بود و تاثیری نخواهد داشت. به نظر من باشگاه سپاهان پس از پایان لیگ باید بررسی کند و دلیل نتایج سپاهان را بررسی کند. باید ببینیم در نهایت چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان