//
کدخبر: ۳۴۹۶۸۶ //

اختصاصی/ رحمتی به دنبال عقده گشایی در لیگ برتر / ربیعی در اندیشه بازگشت به روزهای اوج

رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر پس از وقفه ای یک ماهه از روز 13 اردیبهشت ماه با انجام سه دیدار برگزار شود.

اختصاصی/ رحمتی به دنبال عقده گشایی در لیگ برتر / ربیعی در اندیشه بازگشت به روزهای اوج
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور بعد از توقف یکماه ای که به خاطر بازی های ملی و هم چنین رقابت های جام حذفی داشت، از روز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه با انجام سه بازی از سر گرفته خواهد شد که در این نوشتار نگاهی به این بازی ها خواهیم داشت.  

 

شهرخودرو _صنعت نفت آبادان/ آخرین تلاش ها برای بقا

شهرخودرو مشهد وصنعت نفت ابادان در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار برای نماینده مشهد 6 امتیازی محسوب می‌شود چرا که شهر خودرو در قعر جدول رقابت ها به سر می برد و از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول محسوب می شود. اما باتوجه به توقف تیم هایی همچون نفت مسجد سلیمان و فجر سپاسی شیراز در هفته های اخیر شهرخودرو این شانس را دارد تا باکسب حداکثر امتیازات درهفته های پیش رو درلیک برتر ماندگار شود.

 

مس رفسنجان _فجرسپاسی شیراز/ آخرین فرصت برای ربیعی

دیدار مس و فجر سپاسی برای هر دوتیم حائز اهمیت است، چرا که فجر سپاسی در منطقه سقوط به سر میبرد و با برگشتن شهرخودرو به روند مثبت، وضعیت فجر بحرانی تر از پیش شده است. این تیم شیرازی برای کسب سه امتیاز به مصاف تیم محمد ربیعی می رود  تا شاید درلیگ برتر ماندگار شود.

درسوی مقابل محمد ربیعی پس از طی کردن روند روبه رشد با مس رفسنجان به دلیل ازدست دادن امتیازات مهم در هفته های اخیر وارد وضعیت بحرانی شده که در تلاش است باشکست فجر سپاسی بار دیگر در جمع تیم های بالا نشین جدول قرار بگیرد.

 

نفت مسجدسلیمان _تراکتور سازی تبریز/جنک بحران زده ها برای ماندن 

نفت مسجد سلیمان و تراکتور دوتیم قعر نشین جدول رقابت های لیگ برتر هستند که با قرار گرفتن در جایگاه 14 و 13 جدول ازگزینه های سقوط محسوب میشوند. این دو تیم درجدالی شش امتیازی به مصاف هم خواهند رفت تا باکسب امتیاز کامل بازی و چشم دوختن به نتایج سایر رقبا وضعیت خودشان برای ماندن در لیگ برتر را بهبود ببخشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان