//
کدخبر: ۳۴۹۴۳۸ //

شکست بایرن مونیخ در اولین بازی پس از قهرمانی/ دورتموند در خانه باخت

دیدارهای هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان با شکست دو تیم بالای جدول رده‌بندی به پایان رسید.

شکست بایرن مونیخ در اولین بازی پس از قهرمانی/ دورتموند در خانه باخت
به گزارش فرتاک نیوز،

 در دومین روز از هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگا، امروز (شنبه) 5 بازی همزمان از ساعت 18:00 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند مقابل رقبا متحمل شکست شدند.

بایرن مونیخ که هفته پیش دهمین قهرمانی متوالی‌اش را مسجل کرد، با نتیجه 3 بر یک به میزبانش ماینتس باخت. جاناتان بورکارت در دقیقه 18، موسی نیاخاته در دقیقه 27 و لئوناردو باریرو در دقیقه 57 سه گل تیم ماینتس را به ثمر رساندند و روبرت لواندوفسکی در دقیقه 33 تنها گل بایرن مونیخ را زد.

دورتموند رده دومی اما در خانه برابر بوخوم متحمل شکست 4 بر 3 شد. در این بازی ارلینگ هالند هر سه گل دورتموند را در دقایق 18 و 30 (هر دو پنالتی) و 62 به ثمر رساند. برای بوخوم هم سباستین هالر در دقیقه 3، گریت هالتمان در دقیقه 8، یورگن لوکادیا در دقیقه 81 و میلوش پانتانوویچ در دقیقه 85 (پنالتی) گلزنی کردند.

به این ترتیب بایرن مونیخ صدرنشین و دورتموند رده دومی با همان امتیازاتی که داشتند - به ترتیب با 75 و 63 امتیاز - به کار خود در این هفته پایان دادند.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

آگزبورگ یک - کلن 4
اشتوتگارت یک - ولفسبورگ یک
آرمینیا بیلفلد یک - هرتابرلین یک

با این نتایج آرمینیا بیلفلد 29 امتیاز در رده بیست‌و‌هفتم باقی ماند و در آستانه سقوط قرار گرفت. تیم اشتوتگارت هم اگرچه یک امتیاز شد اما همچنان در رده شانزدهم است و کار خود را برای بقا در بوندس‌لیگا سخت کرد.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 21 به وقت تهران هوفنهایم میزبان فرایبورگ خواهد بود.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۴۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان