//
کدخبر: ۳۴۸۸۸۱ //

حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌شود فدراسیون قانونی را وضع و مصوب کند و بخش دیگری از همین فدراسیون آن را نادیده بگیرد.

حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین دوام در پی آرای صادره در پرونده‌های شکایت باشگاه پرسپولیس به طرفیت باشگاه استقلال اظهار داشت: واقعیت این است که نمی‌دانیم با توجه به بعضی آرای صادره چه می‌توان گفت که حق مطلب ادا شود. برای ما جای تعجب، شگفتی و سوال است که آیا کلیه دعاوی خودمان را از این پس، از پیش رد شده بدانیم؟ به عنوان مثال در موردی مانند طرح دعوا نسبت به غیر مجاز بودن حضور رافائل سیلوا در لیگ فوتبال ایران، استدلال باشگاه پرسپولیس، قوانین وضع شده از سوی فدراسیون فوتبال و سوابق بازیکن استقلال و باشگاه قبلی وی کاملاً روشن است. در رد این دعوا استدلال حقوقی قانع کننده‌ای در رای مطرح نشده است. از سوی دیگر هواداران پرسپولیس که طبعاً از زیر و بم مسایل، قوانین، اقدام باشگاه و دیگر ابعاد موضوع اطلاع ندارند، هجمه خود را متوجه باشگاه می‌کنند. واقعاً باید چه پاسخی به آن‌ها داده شود؟ اکنون که این مسائل را مطرح می‌کنیم از باب توضیح شرایط است که خود را در قبال آن مسوول می‌دانیم و قطعاً این به معنای اتخاذ موضع نسبت به ارکان انضباطی و نادیده گرفتن تخصص اعضای کمیته انضباطی نیست.

وی ادامه داد: ما در پرسپولیس، تمام باشگاه‌ها و همه ارکان فدراسیون باید مجری قانون، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه به هر موضوع باشیم. شکایت و ادامه اعتراض پرسپولیس که دنبال خواهد شد در راستای اعتبار بخشیدن به مصوبه‌ فدراسیون فوتبال و احترام به آن است که در قالب آیین نامه جذب بازیکنان و مربیان خارجی ابلاغ گردید و هدف از این آیین‌نامه نیز تقویت لیگ ایران با جذب بازیکنان با کیفیت بوده است. آیین نامه در ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ تصویب شد و موازینی را وضع کرد. شکایت باشگاه پرسپولیس نیز مستند به آن بود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه در مورد رافائل سیلوا که سال گذشته در لیگ عربستان حضور داشت، به این مساله اشاره می‌کنیم که وی برای دریافت مجوز بازی در فوتبال ایران باید با تیمش در عربستان حداقل در جایگاه ششم لیگ آن کشور قرار می‌گرفت. خب این قانون را خود فدراسیون گذاشته است. نمی‌شود که بخش دیگری از فدراسیون آن را نادیده بگیرد. تیم الفیصلی هم در فصل گذشته نهم شده بود و در شکایت ما به صراحت به این مساله اعتراض شد. با توجه به همه این جوانب طبیعی است که در دفاع از حق قانونی پرسپولیس از نهایت ظرفیت قانونی برای دادخواهی در این پرونده و دیگر پرونده‌ها بهره خواهیم گرفت. این موضوع را هم مشخصا برای تجدید نظر خواهی به کمیته استیناف می‌بریم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۸۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان