//
کدخبر: ۳۴۸۷۵۰ //
سپاهان ایران - الدحیل قطر

اختصاصی/ صدای "دُهُل" برای سپاهان از نزدیک خوش است!

امشب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در عربستان پیگیری می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها سپاهان ایران به مصاف الدحیل قطر می رود.

اختصاصی/  صدای "دُهُل" برای سپاهان از نزدیک خوش است!
به گزارش فرتاک نیوز،

امشب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در عربستان پیگیری می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها سپاهان ایران به مصاف الدحیل قطر می رود. این مسابقه برای نماینده ایران بسیار حساس است و فقط برای پیروزی به میدان می رود.

شاگردان محرم نویدکیا درحالی به مصاف صدرنشین گروه می روند که صعود نماینده قطر به عنوان تیم اول قطعی شده و این بازی برای قطری ها تشریفاتی خواهد بود. قطری‌ها بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند و در ادامه با نتایج خوبی که کسب کردند، صدرنشین شدند تا دیدار پایانی برای آنها تشریفاتی باشد.

اما در سوی مقابل سپاهان با د‌و پیروزی مقابل پاختاکور و یک تساوی برابر التعاون ۷ امتیازی شدند تا برای صعود راهی جز شکست الدحیل نداشته باشند. این احتمال وجود دارد که حریف قطری با ترکیب اصلی اش مقابل سپاهان قرار نگیرد، ولی برای سپاهان فرقی نمی کند که حریفش با چه نفراتی به میدان می آید. شاگردان نویدکیا برای صعود راهی جز شکست‌ حریف ندارند. البته در یک صورت سپاهان با تساوی هم به مرحله بعدی صعود می‌کند، به شرطی که پاختاکور بتواند التعاون را شکست دهد. در شرایط فعلی مشکل بزرگی که سپاهان دارد، چون بازی تیم های پاختاکور و التعاون بعد از بازی سپاهان برگزار می شود، به هیچ عنوان‌ نمی شود اطمینان داشت که حریف ازبکستانی بتواند یقه حریف عربستانی را بگیرد و به نماینده ایران خدمت کند؛ هرچند سپاهان با شکست الدحیل نیز صعودش قطعی نمی شود و همه چیز به نتیجه بازی دوم دارد. با این حال ازبک ها تیم  از قبل حذف شده هستند که این احتمال را دارد آنها نیز با ترکیب اصلی به میدان نیایند و مسابقه را مثل مسابقات قبلی جدی نگیرند. در کل، دو تیم بی انگیزه مقابل دو تیم پر از انگیزه قرار می گیرند تا تکلیف صعود تیم دوم را مشخص کنند؛ دو تیمی که تقریبا شانس برابری دارند.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان