//
کدخبر: ۳۴۸۱۹۰ //

نکونام: فریب بازی قبلی الغرافه را نمی‌خوریم

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: می‌دانیم بازی سختی داریم. شرایط گروه ساده نیست و فریب بازی قبلی الغرافه را نمی‌خوریم.

نکونام: فریب بازی قبلی الغرافه را نمی‌خوریم
به گزارش فرتاک نیوز،

در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: می‌دانیم بازی سختی داریم. شرایط گروه ساده نیست و فریب بازی قبلی الغرافه را نمی‌خوریم. قبل از آن بازی این تیم صدرنشین گروه بود. تیم خوبی هستند و بازیکنان خوب و خطرناکی به ویژه در خط حمله دارند. در بازی رفت با وجود شایستگی‌های‌مان نتوانستیم به پیروزی برسیم و حریف خوب دفاع کرد. فردا بازی جدید و دیگری برای ما است.

وی افزود: باید تمام تمرکز و توان خود را به کار بگیریم تا بتوانیم یک قدم به صعود نزدیک‌تر شویم. با تیم خوب، پرمهره و باکیفیتی که مربی خوبی دارد، بازی داریم. استراماچونی با توجه به حضورش در فوتبال ایران شناخت کافی از فوتبال ما دارد.باید به تیم خودمان فکر کنیم تا با تمرکز کافی به موفقیت برسیم.

وی درمورد اینکه آیا شکست 8 بر 2 الغرافه در بازی قبلی اش مقابل شباب الاهلی امارات تاثیری روی دیدار فردا دارد، گفت: اتفاقات فوتبال همیشه هست. برزیل در خانه‌اش با نتیجه سنگین در جام جهانی به آلمان می‌بازد یا بارسلونا از بایرن مونیخ 8 گل می‌خورد. این ‌ها  جزء اتفاقات فوتبال است و هیچ تیمی را تحقیر یا کوچک  نکرده و از جام خارج نمی‌کند. چنین نتایجی جزو جذابیت‌های فوتبال است اما ما توجهی به این نتیجه نداریم. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان