//
کدخبر: ۳۴۸۱۱۳ //

اختصاصی/ وقتی تیم محرم در آسیا هم اصلاح نشد!/ تیم پر فراز و نشیب همیشگی

سپاهان در لیگ قهرمان آسیا با توجه به نتایجی که گرفته شده در گرداب طوفان هواداران تحت فشار است.

اختصاصی/ وقتی تیم محرم در آسیا هم اصلاح نشد!/ تیم پر فراز و نشیب همیشگی
به گزارش فرتاک نیوز،

گروه (D) رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از همان روزی که قرعه‌کشی شد، گروه مرگ لقب گرفت. گروهی که تیم های شناخته شده و مطرحی در آن قرار گرفتند و نتایج بازی ها نیز نشان‌ می دهد، صعود کردن از این گروه اصلا آسان نیست. 

سپاهان اصفهان نماینده ایران در این گروه قرار گرفته که اتفاقا مسابقات را نیز طوفانی شروع کرد و در اولین بازی سه بر یک به برتری رسید و برای رقبا هم خط و نشان کشید، ولی خیلی زود دچار افت شد تا در لیگ قهرمانان فراز و نشیب داشته باشد.

 یکی از مشکلات تیم نویدکیا چه در رقابت‌های داخلی و چه آسیایی نداشتن ثبات تیمی است که هنوز نتوانسته این مشکل اساسی را برطرف کند. راحت گل خوردن و سخت گل زدن سپاهان پر مهره را به جایی رسانده که هر تیمی اراده‌ کند به آن گل می زند. پذیرش ۶ گل در ۴ بازی برای سپاهان اصلا آمار جالبی نیست که تیم نویدکیا در لیگ داخلی نیز با آن گرفتار بوده و نتوانسته این مشکل بزرگ را به حداقل برساند.

حال پذیرفتن گل های ساده و به ثمر رساندن گل های سخت کار سپاهان را در آسیا به اما و اگر کشانده که الان برای صعود کردن باید منتظر سایر نتایج هم بماند. در شراط فعلی نماینده ایران برای صعود، پیروزی در هر دو بازی هم برایش کافی نیست که باید هر دو مسابقه اش را ببرد و منتظر نتایج سایر تیم ها بماند. 

شاید خیلی ها فکر می کردند با جدایی علیرضا مرزبان و اضافه‌ شدن مربی خارجی وضعیت این تیم بهتری شود و سپاهان، هم ترکیب اصلی اش را بشناسد و هم به ثبات برسد که فعلا خبری از آن نیست و اینکه چه روزی محرم نویدکیا به آن دست پیدا کند، فقط خودش می داند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۱۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان