//
کدخبر: ۳۴۷۸۱۶ //

ژاوی: باید میل و اشتیاق بیشتری برای پیروزی نشان می‌دادیم/ تقریباً از قهرمانی در لالیگا خداحافظی کردیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که تیمش تقریباً دیگر شانسی برای قهرمانی در لالیگای اسپانیا ندارد.

ژاوی: باید میل و اشتیاق بیشتری برای پیروزی نشان می‌دادیم/ تقریباً از قهرمانی در لالیگا خداحافظی کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌و‌دوم مسابقات لالیگا و در ورزشگاه نوکمپ مقابل تیم پایین جدولی کادیس تن به شکست یک بر صفر داد، پس از این بازی گفت: ما عصبانی هستیم. ما یک فرصت طلایی را از دست دادیم تا در کورس برای قهرمانی در لیگ فاصله بگیریم. ما تقریباً از قهرمانی در لالیگا خداحافظی کردیم.

سرمربی بارسلونا که شاگردانش در حال حاضر با 15 امتیاز اختلاف و یک بازی کمتر نسبت به رئال مادریدِ صدرنشین در رده دوم جدول رده‌بندی هستند، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: تیم باید میل و اشتیاق بیشتری برای پیروزی نشان می‌داد. بحث نگرش بازیکنانم نیست چون آنها می‌خواهند این کار را انجام دهند، اما ما باید یک شخصیت رقابتی داشته باشیم. بازیکنان کادیس طوری دفاع می‌کردند که انگار آخرین بازی‌شان است.

ژاوی که شاگردانش در ادامه بازی‌های سختی با تیم‌های رئال سوسیه‌داد و ویارئال در پیش دارند و این می‌تواند جایگاه آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را حتی به خطر بیاندازد، تصریح کرد: وقتی  در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیروز می‌شوید، منطقی است که می‌گویید ما به روزهای خوبمان برگشتیم، اما حالا ما هم مرتکب اشتباه می‌شویم. ما باید خودمان را نقد کنیم و برای رسیدن به لیگ قهرمانان باید واکنش نشان دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید کار کنیم تا بارسلونای بزرگ بتواند به روزهای اوجش بازگردد. ما رئال مادرید و سویا را با همین تیم و کادرفنی شکست دادیم. کادیس فوق‌العاده بود و باید از نظر ارزشی و فوتبالی پیشرفت کنیم. اگر این کار را در گذشته کرده‌ایم، می‌توانیم دوباره آن را انجام دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۸۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان